Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420033 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #60 Gepost op: 26 april 2013, 21:17:36
Ik denk niet dat de politie ineens gaat schakelen naar een nieuwere Blackberry als er nu op de man massaal 9810 en 9000 zijn uitgedeeld. Zou wel heel erg kapitaalvernietiging zijn, al is het maar omdat alle (net gemaakte) apps ineens overschreven moeten worden en tal van BB binnen 2 jaar de prullenbak in kunnen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #61 Gepost op: 26 april 2013, 21:32:36
Ik denk niet dat de politie ineens gaat schakelen naar een nieuwere Blackberry als er nu op de man massaal 9810 en 9000 zijn uitgedeeld. Zou wel heel erg kapitaalvernietiging zijn, al is het maar omdat alle (net gemaakte) apps ineens overschreven moeten worden en tal van BB binnen 2 jaar de prullenbak in kunnen.

Het blijft toch een Blackberry?! Alleen een nieuwer model op het zelfde besturingssysteem. Ik moet zeggen dat de Blackberry z10 een vooruitgang is ten opzichte van 9810 en de 9000 en al wat meer in de buurt komt van Iphone en Android.
Weet iemand wat de stand van zaken is mbt de bonnen-app ect


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #62 Gepost op: 26 april 2013, 21:40:58
Nee, de vorige generatie BlackBerry's (die dus uitgereikt worden) draaien op BlackBerry OS 7, de nieuwe draaien op BlackBerry 10. Daarbij heeft BlackBerry het roer volledig omgegooid en een compleet nieuw systeem uitgebracht. Oude apps zijn dus ook niet compatible.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #63 Gepost op: 26 april 2013, 23:41:30
Hier in ZHZ (eenheid Rotterdam) hebben vorig jaar ALLE medewerkers een Blackberry Bold 9900 ontvangen.
Echt een ideaal apparaatje met superhandige app's voor het politiewerk.
Het maakt het werk zoveel makkelijker, leuker en sneller!
Zeker BVI-IB, rijbewijsapp, bedrijfsemail, bvcm, transactiemodule en korpsnet zijn ideaal voor onderweg!
Al hele leuke aanhoudingen/zaken gehad door het massaal gebruik van BVI door de collega's  098uo


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #64 Gepost op: 27 april 2013, 00:56:30
Uit het wandelgangencircuit krijgen we hier te horen dat wij, Z zonder WB, ook telefoons op de man verstrekt krijgen.

En het is een echte primeur want niemand anders krijgt de Samsung C3350!
Met zonder: bvi-ib, rijbewijsapp, bvcm, bedrijfsmail en dergelijke >:D
En zonder meer met: wap internet, bluetooth, ip67 klassering, ingebouwde JAVA™ Games, 2 megapixel camera en een datakabel waarmee je je gemaakte foto's in de standalone computer kunt laden, waarvandaan je met je prive email je foto's kunt doormailen naar je politiemail.

Ik denk dat er voor dit toestel is gekozen vanwege de ip67 klassering gezien het vele water in de zeeuwse omgeving...... :D

Schiet mij maar blij met een dooie lekke mus..... of zoiets. Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #65 Gepost op: 27 april 2013, 09:56:29
Uit het wandelgangencircuit krijgen we hier te horen dat wij, Z zonder WB, ook telefoons op de man verstrekt krijgen.

En het is een echte primeur want niemand anders krijgt de Samsung C3350!
Met zonder: bvi-ib, rijbewijsapp, bvcm, bedrijfsmail en dergelijke >:D
En zonder meer met: wap internet, bluetooth, ip67 klassering, ingebouwde JAVA™ Games, 2 megapixel camera en een datakabel waarmee je je gemaakte foto's in de standalone computer kunt laden, waarvandaan je met je prive email je foto's kunt doormailen naar je politiemail.

Ik denk dat er voor dit toestel is gekozen vanwege de ip67 klassering gezien het vele water in de zeeuwse omgeving...... :D

Schiet mij maar blij met een dooie lekke mus..... of zoiets. Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.

Helaas geen Facebookfunctie hier, maar ik had hem zeker 'geliked'!  098uo ;D


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #66 Gepost op: 27 april 2013, 11:30:36
Uit het wandelgangencircuit krijgen we hier te horen dat wij, Z zonder WB, ook telefoons op de man verstrekt krijgen.

En het is een echte primeur want niemand anders krijgt de Samsung C3350!
Met zonder: bvi-ib, rijbewijsapp, bvcm, bedrijfsmail en dergelijke >:D
En zonder meer met: wap internet, bluetooth, ip67 klassering, ingebouwde JAVA™ Games, 2 megapixel camera en een datakabel waarmee je je gemaakte foto's in de standalone computer kunt laden, waarvandaan je met je prive email je foto's kunt doormailen naar je politiemail.

Ik denk dat er voor dit toestel is gekozen vanwege de ip67 klassering gezien het vele water in de zeeuwse omgeving...... :D

Schiet mij maar blij met een dooie lekke mus..... of zoiets. Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.
Aah, de overheid. Ze kunnen van de besluitvorming zo een cabaretshow maken :)


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #67 Gepost op: 27 april 2013, 14:51:10
Zonder mail, bvcm en bvi-b.... Ofwel heb je geen ruk aan... Wie dat weer verzonnen heeft.
Het handige is juist dat je in de systemen kunt op straat  O0
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #68 Gepost op: 28 april 2013, 13:21:48
In Amsterdam zou in augustus dit jaar de uitrol van de Blackberry's beginnen voor het straat personeel, aldus mijn chef!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #69 Gepost op: 1 mei 2013, 18:17:40
Helaas geen Facebookfunctie hier, maar ik had hem zeker 'geliked'!  098uo ;D

Bij mij zat deze er ook niet standaard op. Belletje naar VTSPN en hij wordt gepushed naar je Blackberry. Nu heb ik een politie-appstore en kan alle apps downloaden die politie aan mij toevertrouwd. Oa de Al-Jazeera nieuwsapp ed... Geen grap.