Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420034 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #100 Gepost op: 13 mei 2013, 19:37:15
Ik blijf me verbazen over deze organisatie.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #101 Gepost op: 13 mei 2013, 20:59:07
Kreeg een berichtje van een collega door dat er collega's in Utrecht lopen met een Blackberry Z10. Is dat op basis van een proef of zijn die daadwerkelijk aan een grotere groep collega's verspreid?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #102 Gepost op: 13 mei 2013, 21:15:46
Dat heeft haaglanden dan weer wel... mijn chef heeft een Z10!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Mak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #103 Gepost op: 21 mei 2013, 12:09:35
Dat heeft haaglanden dan weer wel... mijn chef heeft een Z10!

Bij ons hebben de mensen die binnen zitten allemaal Blackberry's. De collega's op straat moeten het doen met een nokia die je aan het begin van de dienst kan pakken. Voor bellen prima.... alleen kan je er dus geen bevragingen op doen. Meldkamer word niet vrolijk van bevragingen ivm onderbezetting......


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #104 Gepost op: 21 mei 2013, 14:04:10
Bij ons hebben de mensen die binnen zitten allemaal Blackberry's. De collega's op straat moeten het doen met een nokia die je aan het begin van de dienst kan pakken. Voor bellen prima.... alleen kan je er dus geen bevragingen op doen. Meldkamer word niet vrolijk van bevragingen ivm onderbezetting......

En wat is 'ons'?


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #105 Gepost op: 22 mei 2013, 15:10:49
Dat heeft haaglanden dan weer wel... mijn chef heeft een Z10!

Ik ben wel erg benieuwd of de Z10 op de man wordt uitgereikt want die komt toch wel erg in de richting van een Iphone  :)
Het mag zo langzamerhand wel tijd worden dat er smartphones uitgereikt gaan worden aan de mensen die het echt actief gebruiken tbv de dienst.
Als ik sommige wijkagenten zie rotzooien met dat ding en er eigenlijk niets of nauwelijks iets mee zie doen, dan word ik erg verdrietig.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #106 Gepost op: 22 mei 2013, 15:18:26
Ik ben wel erg benieuwd of de Z10 op de man wordt uitgereikt want die komt toch wel erg in de richting van een Iphone  :)
Het mag zo langzamerhand wel tijd worden dat er smartphones uitgereikt gaan worden aan de mensen die het echt actief gebruiken tbv de dienst.
Als ik sommige wijkagenten zie rotzooien met dat ding en er eigenlijk niets of nauwelijks iets mee zie doen, dan word ik erg verdrietig.

Volgens mij is die tijd al lang aangebroken want er zijn complete eenheden waarin al het operationele personeel al een Blackberry heeft inclusief studenten van kwartiel 8 en hoger. Zie eerdere berichten in dit topic...


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #107 Gepost op: 22 mei 2013, 15:22:24
Volgens mij is die tijd al lang aangebroken want er zijn complete eenheden waarin al het operationele personeel al een Blackberry heeft inclusief studenten van kwartiel 8 en hoger. Zie eerdere berichten in dit topic...

Ja daarin zitten landelijk dus nogal wat verschillen. Binnen de eenheid Den Haag heb ik voorlopig nog geen geluiden gehoord over de invoering van een Blackberry op de man voor de surveillance.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #108 Gepost op: 23 mei 2013, 09:53:13
Klopt Rutger, wij zijn één van de weinige korpsen die op dat gebied nog erg ouderwets zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #109 Gepost op: 23 mei 2013, 12:20:11
Amsterdam deelt ze ook nog niet uit op de werkvloer..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי