Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420426 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #380 Gepost op: 24 april 2014, 14:40:48
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1261077 date=1398081374
TOCH, voorlopig heeft men nog geen hoesjes voor de Samsung S5, die net als de huidige dingen van ME-design aan je koppel ken hangen

Ik weet niet hoe het hoesje eruit ziet wat jullie nu gebruiken maar de PDA Shop waar ik veel vandaan heeft het op dit moment alleen de volgende beschikbaar die je aan je koppel kan doen. Misschien is het wat voor jullie mocht er niks beters komen.
http://www.pdashop.nl/product/375531/437000/4401/category-234007-samsung-galaxy-s5/krusell-leather-case-hector-black-4-xl.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groentje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #381 Gepost op: 28 april 2014, 14:23:28
De Samsung S5? klinkt mooi maar is dat nu echt handig zo'n telefoon die na 1x vallen uitelkaar klapt?
Volgens mij zijn er veel betere toestellen voor agenten op straat die ook als smartphone kunnen dienen en die waterproof en nog eens tegen een stootje kunnen... ik voorspel dat wanneer je , zoals MEOS, doet geloven meer en intensiever gebruik gaat maken van het toestel, ( niet te vergelijken dus met je eigen toestel) er dus ook meer ongelukken mee gaan gebeuren.... nou plastic fantastic..  :'( Samsung S5 zal veel in de reparatie zitten...) Een Pilot met S5 toestellen door voornamelijk kantoorwerkers geloof ik niet zo...  
Ik zeg probeer een rugged telefoon zoals field engineers die ook gebruiken... zijn android en kunnen tegen een stootje, water ect ect. ..
 98uiye
zie bv Moterola, CAT of Sonim en die laatste komt met nieuwe smartphone ( Android) dit jaar met ook push to talk functionaliteit.. ik zeg nog even wachten en nog even overdenken...  
.........


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #382 Gepost op: 28 april 2014, 14:51:53
Citaat van: Groentje link=msg=1263090 date=1398687808
De Samsung S5? klinkt mooi maar is dat nu echt handig zo'n telefoon die na 1x vallen uitelkaar klapt?
Volgens mij zijn er veel betere toestellen voor agenten op straat die ook als smartphone kunnen dienen en die waterproof en nog eens tegen een stootje kunnen... ik voorspel dat wanneer je , zoals MEOS, doet geloven meer en intensiever gebruik gaat maken van het toestel, ( niet te vergelijken dus met je eigen toestel) er dus ook meer ongelukken mee gaan gebeuren.... nou plastic fantastic..  :'( Samsung S5 zal veel in de reparatie zitten...) Een Pilot met S5 toestellen door voornamelijk kantoorwerkers geloof ik niet zo...  
Ik zeg probeer een rugged telefoon zoals field engineers die ook gebruiken... zijn android en kunnen tegen een stootje, water ect ect. ..
 98uiye
zie bv Moterola, CAT of Sonim en die laatste komt met nieuwe smartphone ( Android) dit jaar met ook push to talk functionaliteit.. ik zeg nog even wachten en nog even overdenken...  
.........

De test vindt juist niet plaats met kantoorwerkers maar door mensen op straat. Bij ons heeft een collega de Note 3 gekregen om te testen en bij mijn afgelopen ME diensten liepen er ook een paar collega's rond met een S5.

Van Motorola is de toekomst niet echt duidelijk. CAT en Sonim heb ik een beetje ervaring mee. Zijn wel stevig, maar op hardware gebied lopen ze erg achter en dan kan je dus niet de dingen er mee die in de planning staan. Ik denk dat de S5 een goede keuze is. Samsung is een betrouwbaar merk, er is een goede service-organisatie. En de stevigheid kun je ook uit een hoes halen, dat gebeurde met de Blackberries ook.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #383 Gepost op: 28 april 2014, 15:03:54
Weet je zeker dat er collega's met een S5 rondliepen? is nog maar net uit.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #384 Gepost op: 28 april 2014, 15:19:43
Ja, in Amsterdam zijn er al meerdere testers


ReinierNH

  • Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
  • Noodhulp
Reactie #385 Gepost op: 28 april 2014, 15:24:01
Citaat van: Groentje link=msg=1263090 date=1398687808
De Samsung S5? klinkt mooi maar is dat nu echt handig zo'n telefoon die na 1x vallen uitelkaar klapt?
Volgens mij zijn er veel betere toestellen voor agenten op straat die ook als smartphone kunnen dienen en die waterproof en nog eens tegen een stootje kunnen... ik voorspel dat wanneer je , zoals MEOS, doet geloven meer en intensiever gebruik gaat maken van het toestel, ( niet te vergelijken dus met je eigen toestel) er dus ook meer ongelukken mee gaan gebeuren.... nou plastic fantastic..  :'( Samsung S5 zal veel in de reparatie zitten...) Een Pilot met S5 toestellen door voornamelijk kantoorwerkers geloof ik niet zo...  
Ik zeg probeer een rugged telefoon zoals field engineers die ook gebruiken... zijn android en kunnen tegen een stootje, water ect ect. ..
 98uiye
zie bv Moterola, CAT of Sonim en die laatste komt met nieuwe smartphone ( Android) dit jaar met ook push to talk functionaliteit.. ik zeg nog even wachten en nog even overdenken...  
.........

Een keer vallen en dan uit elkaar vallen? Heb je hem van een flatgebouw gegooid? Die van mij is al zo vaak gevallen en doet het prima.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #386 Gepost op: 28 april 2014, 20:30:45
Citaat van: Groentje link=msg=1263090 date=1398687808
De Samsung S5? klinkt mooi maar is dat nu echt handig zo'n telefoon die na 1x vallen uitelkaar klapt?
Volgens mij zijn er veel betere toestellen voor agenten op straat die ook als smartphone kunnen dienen en die waterproof en nog eens tegen een stootje kunnen... ik voorspel dat wanneer je , zoals MEOS, doet geloven meer en intensiever gebruik gaat maken van het toestel, ( niet te vergelijken dus met je eigen toestel) er dus ook meer ongelukken mee gaan gebeuren.... nou plastic fantastic..  :'( Samsung S5 zal veel in de reparatie zitten...) Een Pilot met S5 toestellen door voornamelijk kantoorwerkers geloof ik niet zo...  
Ik zeg probeer een rugged telefoon zoals field engineers die ook gebruiken... zijn android en kunnen tegen een stootje, water ect ect. ..
 98uiye

zie bv Moterola, CAT of Sonim en die laatste komt met nieuwe smartphone ( Android) dit jaar met ook push to talk functionaliteit.. ik zeg nog even wachten en nog even overdenken...  
.........

Klinkt leuk, maar gebaseerd op lucht.... Binnen mijn organisatie (olie en gas multinational) lopen de field engineers ook gewoon met iPhones/samsung/iPads rond. Zoals gezegd zit de stevigheid in de hoes/case en niet zozeer in het toestel.

Er zijn maar weinig mensen die een ruggedized toestel hebben en dat zijn voornamelijk mensen die ATEX (electrostatisch vrije) toestellen moeten hebben ivm de zones waarin ze werken.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #387 Gepost op: 28 april 2014, 22:02:23
Citaat van: silque link=msg=1263107 date=1398690234
Weet je zeker dat er collega's met een S5 rondliepen? is nog maar net uit.

IJsselland en Twente inmiddels ook al.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #388 Gepost op: 28 april 2014, 23:32:04

Weet je zeker dat er collega's met een S5 rondliepen? is nog maar net uit.

Eeh.. Zeeland??? Waar ligt dat ook al weer, zal wel weer gedacht zijn zoals altijd.....? Had me aangemeld voor je weet wel wat, niks meer van gehoord...

We wachten het wel weer af, net als altijd...