Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420006 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #780 Gepost op: 4 oktober 2015, 00:08:17
Ik sta op de lijst om hem 12 november te krijgen. Mooi snel in het begin van de uitrol, niet verwacht.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #781 Gepost op: 4 oktober 2015, 13:16:49
Ik ben inmiddels in staat om die S5 bijna het raam uit te gooien. Niet alleen ik maar ik denk dat er straks wel meer telefoon bij ons op het bureau onder het raam belanden.

Die telefoon is sinds de laatste update echt een drama. Als je een handeling wil verrichten, welke dan ook dan kan je eerst koffie gaan halen.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #782 Gepost op: 4 oktober 2015, 13:27:33
Matth, daar is een oplossing voor. Neem even contact op met de helpdesk of kijk op politie+.

Ik ben juist ontzettend tevreden met de S5, zeker na de update met onder andere de nieuwe unlock mogelijkheden en de verbeterde snelheid. Ook de MEOS app is ontzettend vooruit gegaan na de laatste update. En vergeet niet, officieel is het nog steeds een pilot. Alles is volop in ontwikkeling.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #783 Gepost op: 4 oktober 2015, 14:00:25
Matth, daar is een oplossing voor. Neem even contact op met de helpdesk of kijk op politie+.

Ik ben juist ontzettend tevreden met de S5, zeker na de update met onder andere de nieuwe unlock mogelijkheden en de verbeterde snelheid. Ook de MEOS app is ontzettend vooruit gegaan na de laatste update. En vergeet niet, officieel is het nog steeds een pilot. Alles is volop in ontwikkeling.
Ja klopt. Hoewel de S5 technisch natuurlijk veel beter is dan de BB, was het misschien beter geweest als men had gewacht met uitrol tot het systeem stabiel was.
Voor hoever dit stabiel wordt natuurlijk.
BVH is namelijk sinds de invoering ook nog steeds een kansloos product. Een gedrocht van een systeem.

De update naar een ander O.S. op de S5 heb ik bewust niet gedaan. Ben er zo wel tevreden mee. En qua stabiliteit/fouten is het al wat beter dan toen ik hem kreeg begin mei.

Nog een tip: schaf een sd-kaartje aan. Ik heb een kaartje van 32gb in gebruik. Al mijn fotos en filmpjes en andere grote bestanden sla ik daar op en niet op de telefoon zelf.
Hiermee voorkom je dat geheugen van de telefoon volraakt en het ding vreselijk traag wordt.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #784 Gepost op: 5 oktober 2015, 19:34:52
Sinds vandaag ook de S5 in bezit, vind hem tot nu toe heerlijk soepel werken!
Enige nadeel is de vingerafdruk scanner om te unlocken, wat een drama zeker vergeleken met de S6 die ik privé heb. Iedere keer het volledige wachtwoord intypen word je ook helemaal gek van.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #785 Gepost op: 5 oktober 2015, 20:07:05


Iedere keer het volledige wachtwoord intypen word je ook helemaal gek van.
Daar is een trucje voor. ;)

Ik maak verder geen gebruik van de vingerscanner. (heb de vorige OS nog)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #786 Gepost op: 5 oktober 2015, 22:47:44
Ja, maar dat werkt niet bij de schermblokkering. Maar ik ga je een PB sturen!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #787 Gepost op: 5 oktober 2015, 23:47:48
Citaat van: Matth link=msg=1376995 date=1443957409
Ik ben inmiddels in staat om die S5 bijna het raam uit te gooien. Niet alleen ik maar ik denk dat er straks wel meer telefoon bij ons op het bureau onder het raam belanden.

Die telefoon is sinds de laatste update echt een drama. Als je een handeling wil verrichten, welke dan ook dan kan je eerst koffie gaan halen.

Check ook de MEOS groep op Politie+. Daar komen alle belangrijke vragen van collega's in voorbij en er wordt vrijwel direct gereageerd door de ict-gasten achter het project. Ik ben ook van mening dat er nog veel verbeterd moet worden. Zo loopt regelmatig BVI-IB vast, werkt MEOS niet meer na een update en loopt het inladen van mails nog niet lekker. Toch alles beter dan de Blackberry, waarvan ik er vele heb gehad omdat die troep helemaal niet meer werkte...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #788 Gepost op: 8 oktober 2015, 19:04:21
Vandaag (ondanks de stakingen, sorry ) 2 bonnen geschreven via meos. Wat een verademing! Binnen no time klaar, afgehandeld en meteen verzonden.  Die papieren bon voelde opeens echt heel ouderwets.... ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #789 Gepost op: 8 oktober 2015, 19:20:33
Wij moeten het nog steeds met de papieren bon doen, de backoffice is er nog niet klaar voor. Fijn om te lezen dat je het zo positief ervaart, geeft goede moed!  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.