Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420423 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #870 Gepost op: 7 december 2015, 19:10:30
Wat ik begreep is in elk district van onze eenheid 1 basisteam de pineut, die krijgen hem volgend jaar.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #871 Gepost op: 7 december 2015, 19:19:45
Citaat van: Frank. link=msg=1390375 date=1449511830
Wat ik begreep is in elk district van onze eenheid 1 basisteam de pineut, die krijgen hem volgend jaar.

Klopt....omdat er te weinig telefoons zijn aangeschaft.... tweede kwartaal.... proest.... 98uiye
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #872 Gepost op: 7 december 2015, 19:45:42
Toch wel belachelijk knap dat de politie te weinig telefoons weten te bestellen.
Hoe veel medewerkers heeft u ? Geen idee meneer 98uiye 98uiye
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #873 Gepost op: 7 december 2015, 20:15:02
Waarschijnlijk zijn er bewust weinig telefoons aangeschaft om onder de aanbestedingsregels te blijven. Expres dus...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #874 Gepost op: 7 december 2015, 21:04:05
Klopt....omdat er te weinig telefoons zijn aangeschaft.... tweede kwartaal.... proest.... 98uiye
Helaas. 3e. Plan-technisch ivm zomervakantie had ik gehoord.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #875 Gepost op: 7 december 2015, 21:24:57
Als je al een Blackberry hebt mis je niet veel tot die tijd. Een groter scherm voor hetzelfde product.
Voor de nieuwere collega's die alleen een Nokia kregen is het een uitkomst, al vult de nieuwe MDT in de auto ook al een flink gat op!


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #876 Gepost op: 7 december 2015, 21:46:01
Citaat van: Frank. link=msg=1390408 date=1449519897
Als je al een Blackberry hebt mis je niet veel tot die tijd. Een groter scherm voor hetzelfde product.
Voor de nieuwere collega's die alleen een Nokia kregen is het een uitkomst, al vult de nieuwe MDT in de auto ook al een flink gat op!

Behalve het feit dat de BB's echt op het eindje lopen op dit moment. Vallen vaak uit. Lopen vast. Apps die niet meer werken. Bedrijfszeker zijn ze niet meer. MAar goed. Het is beter als niets. Dus tot de S5 doen we het er maar mee.

De nieuwe MDT werkt op zich prima. Al zitten er nog veel vastlopers in. Begreep van onze techneut dat de server in driebergen staat en dat de verbinding/ terugkoppeling naar GMS, welke wel lokaal op de server werkt, dat daar nog wel eens vastlopers in ontstaan. Als het werkt is het inderdaad een perfect systeem ! Maar das een ander topic gok ik  8)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #877 Gepost op: 7 december 2015, 23:32:12
Citaat van: Frank. link=msg=1390289 date=1449485570
In eenheid Noord-Holland is die functie dus nog niet actief. Nog onbekend wanneer we er wel gebruik van kunnen maken.

Als sinds ik de telefoon heb schrijf ik bonnen via MEOS. En dat gaat prima. Een strafbeschikking kreeg ik retour in automatisch PV vorm en die hoefde ik alleen nog te ondertekenen en kon daarna alsnog op de post. De communicatie omtrent de combibon wel/niet gebruiken is droevig. Net als de verdere uitrol binnen mijn basisteam die maanden vertraagd door te weinig bestelde toestellen.....


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #878 Gepost op: 8 december 2015, 00:38:25
Dan zal het NHN-specifiek zijn. Terwijl onze centrale verwerking volgens mij dezelfde is...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #879 Gepost op: 8 december 2015, 10:35:05
Ook in Zeeland wordt het nog niet gebruikt, wij werken nog met de ouderwetse papieren bon.

De telefoon ben ik wel een stuk tevredener over dan in het begin, waar ik vaak 2x per dag moest opladen is de batterijduur enorm verbeterd na enige tijd gebruiken.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.