Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420421 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #890 Gepost op: 8 december 2015, 23:39:09
Ik heb al tientallen binnen opgemaakt en er nog geen 1 terug gekregen (MNL, Utrecht)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #891 Gepost op: 9 december 2015, 10:56:40
Citaat van: Frank. link=msg=1390632 date=1449609026
Inmiddels de uitleg gehad dat het in NHN ook kan, maar nog niet wenselijk is. Er zou eerst een kwaliteitsslag gemaakt moeten worden i.v.m. vele sepots...

En dat is met digitale controle niet mogelijk??
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #892 Gepost op: 9 december 2015, 16:28:05
Citaat van: DiNozzo link=msg=1390684 date=1449655000
En dat is met digitale controle niet mogelijk??

Ook hier zal het te maken hebben met de back-office. Niet overal is men al goed ingeregeld om e.e.a. goed te kunnen verwerken en ondersteunen.

Het systeem is er klaar voor...daar zit het probleem niet.


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #893 Gepost op: 10 december 2015, 15:35:49
Citaat van: Frank. link=msg=1390632 date=1449609026
Inmiddels de uitleg gehad dat het in NHN ook kan, maar nog niet wenselijk is. Er zou eerst een kwaliteitsslag gemaakt moeten worden i.v.m. vele sepots...
Citaat van: DiNozzo link=msg=1390684 date=1449655000
En dat is met digitale controle niet mogelijk??

Ik weet dat je bij je MEOS bon, in principe, geen fouten kan maken. Tenzij je zelf de verkeerde persoon aanklikt enzo(maar dat had je op de papieren bon ook.
Groeten,  Tazbrw


Rhophy

  • Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #894 Gepost op: 6 januari 2016, 18:41:43
Weet iemand al wanneer de 2e batch telefoons wordt uitgeleverd? Aangezien nog niet iedereen is voorzien van een MEOS telefoon.
Ik hoor geruchten over februari maar anderen zeggen weer eind 2016?


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #895 Gepost op: 6 januari 2016, 19:58:01
Weet iemand al wanneer de 2e batch telefoons wordt uitgeleverd? Aangezien nog niet iedereen is voorzien van een MEOS telefoon.
Ik hoor geruchten over februari maar anderen zeggen weer eind 2016?
Waarschijnlijk na de zomervakantie 2016.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #896 Gepost op: 6 januari 2016, 21:26:24
Meen je niet e050

Tegen ons was april gezegd, maar ik begrijp dat dat weer langer gaat duren? Heerlijk werkende situatie nu de MKA geen bevragingen meer accepteert...
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #897 Gepost op: 6 januari 2016, 22:03:48
Hier ook een top situatie, wij als studenten krijgen ook MEOS.
Maar....... om de toestellen te kunnen aanvragen moet je in het bezit zijn van een simkaart van de baas en je moet je oude toestel inleveren. Die hebben wij niet dus, krijgen we eerst een oud toestel (nokia?? blackberry??) die we vervolgens weer inleveren om deze te ruilen voor een MEOS toestel.
De vraag is nog wel welke dit wordt aangezien de voorraad op schijnt te zijn.
Geruchten gehoord over de S6 :-X
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #898 Gepost op: 6 januari 2016, 23:05:35
Laatste wat ik heb gehoord: vrijwel alle S5's zijn op. Oude Zaanstreek-Waterland was ook meegenomen in de proef, maar is gestopt met uitgeven aangezien de telefoons op zijn.

Telefoons zouden pas weer uitgedeeld worden wanneer de aanbesteding rond is.

Samsung S6 kun je wel vergeten. Toestel zou (spat)waterdicht moeten zijn en kunststof behuizing moeten hebben. Zijn weinig modellen die daar aan kunnen voldoen. Mogelijk iets als een Huawei?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #899 Gepost op: 7 januari 2016, 06:58:18
Citaat van: 0501 link=msg=1397816 date=1452117935
Laatste wat ik heb gehoord: vrijwel alle S5's zijn op. Oude Zaanstreek-Waterland was ook meegenomen in de proef, maar is gestopt met uitgeven aangezien de telefoons op zijn.

Telefoons zouden pas weer uitgedeeld worden wanneer de aanbesteding rond is.

Samsung S6 kun je wel vergeten. Toestel zou (spat)waterdicht moeten zijn en kunststof behuizing moeten hebben. Zijn weinig modellen die daar aan kunnen voldoen. Mogelijk iets als een Huawei?
Ja dat zou ook goed kunnen hoor, het maakt mij niet uit wel merk het is als de telefoon maar goed om kan gaan met de apps en uiteraard een lange batterij duur heeft.

Wat ik toch apart blijf vinden, 30.000 agenten moeten MEOS krijgen maar waarom bestellen ze er dan bij de politie geen 30.000 maar een heel stuk minder.... :-X
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.