Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420006 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1080 Gepost op: 9 oktober 2016, 13:51:32
Ja, vandaar beperkt.

In onze eenheid in dat dus niet zo. Daarnaast zal het een lappendeken zijn van verschillende oplossingen, tijd dus om dat aan te pakken. Elk gebouw dient dezelfde faciliteiten te bieden op ICT vlak.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1081 Gepost op: 9 oktober 2016, 17:12:53
Eind 2017...

Galaxy S8? Of gaan we dan weeer achter feiten aanlopen.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1082 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:22:25
Citaat van: CopVR3 link=msg=1451582 date=1476025973
Eind 2017...

Galaxy S8? Of gaan we dan weeer achter feiten aanlopen.
Die '8' wil nog niet zeggen dat het per definitie een betere telefoon is.

Eerst moeten de kinderziektes eruit gehaald worden, of blijken dat die er niet zijn. In het verleden zijn er al voorbeelden geweest van lijm die niet houdt of ontploffende batterijen.

Daarnaast moet je maar net zien of een telefoon ook geschikt is voor het politiewerk (qua prijs, grootte, bediening etc.)

En laten we niet vergeten dat de jongens en meisjes van de ICT eerst MEOS-applicaties geschikt moeten maken voor de telefoon, en vervolgens testen.

Kakkeloos overstappen zou een slechte zaak zijn.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1083 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:34:03


Die '8' wil nog niet zeggen dat het per definitie een betere telefoon is.

Uit ervaring weet ik dat elke nieuwe toptoestel van samsung het neusje van de zalm is.
Heb de S1 tot S6 gehad...


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #1084 Gepost op: 9 oktober 2016, 19:17:51

Uit ervaring weet ik dat elke nieuwe toptoestel van samsung het neusje van de zalm is.
Heb de S1 tot S6 gehad...
Wel een licht ontvlambaar neusje van de zalm dan. Maar gelukkig hebben ze dat inmiddels verholpen door vervangende toestellen. Oh nee wacht... http://m.telegraaf.nl/article/26770963/drie-vervangende-toestellen-samsung-in-vlam ;)


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1085 Gepost op: 9 oktober 2016, 19:34:09
Citaat van: Daniel! link=msg=1451597 date=1476033471
Wel een licht ontvlambaar neusje van de zalm dan. Maar gelukkig hebben ze dat inmiddels verholpen door vervangende toestellen. Oh nee wacht... http://m.telegraaf.nl/article/26770963/drie-vervangende-toestellen-samsung-in-vlam ;)

Scheelt dat dat de Galaxy Note7 is en niet de Galaxy S7 ;)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1086 Gepost op: 9 oktober 2016, 19:39:47
Wel een licht ontvlambaar neusje van de zalm dan. Maar gelukkig hebben ze dat inmiddels verholpen door vervangende toestellen. Oh nee wacht... http://m.telegraaf.nl/article/26770963/drie-vervangende-toestellen-samsung-in-vlam ;)
Dat ontvlammende gedoe is echt overdreven. Die paar toestelletjes op een paar miljoen samsung telefoons...
En bij apple gebeurt het net zo hard.

En het heeft bijna altijd te maken met een defect door beschadiging (b.v. een val) of een dubbeltje eerste rang oplader van een chinees afhaalmerk.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1087 Gepost op: 11 oktober 2016, 21:41:57
Even hier een vraagje. Mijn vader heeft vandaag de nieuwe Galaxy S7 ontvangen (MEOS). Aangezien hij er niet zoveel vanaf weet/lukt heb ik deze zoverre voor hem klaargemaakt voor gebruik. Nu loop ik tegen 2 cruciale problemen aan: nieuwe simkaart die erbij zit wordt niet geactiveerd, hoe kan dit? En Samsung Smart Switch werkt niet om alles over te zetten (krijgt geen verbinding met de Galaxy S5 (MEOS), ook niet met het kabeltje), waar kan dit aan liggen? Wie kan mij hierin verder helpen?

Trouwens wel een heel fijn hoesje zit erbij (Otterbox) en direct al een goede screenprotector erop in de vorm van zo'n glasplaatje!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Reactie #1088 Gepost op: 12 oktober 2016, 04:11:07
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #1089 Gepost op: 12 oktober 2016, 07:21:19
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1451918 date=1476214917
Even hier een vraagje. Mijn vader heeft vandaag de nieuwe Galaxy S7 ontvangen (MEOS). Aangezien hij er niet zoveel vanaf weet/lukt heb ik deze zoverre voor hem klaargemaakt voor gebruik. Nu loop ik tegen 2 cruciale problemen aan: nieuwe simkaart die erbij zit wordt niet geactiveerd, hoe kan dit? En Samsung Smart Switch werkt niet om alles over te zetten (krijgt geen verbinding met de Galaxy S5 (MEOS), ook niet met het kabeltje), waar kan dit aan liggen? Wie kan mij hierin verder helpen?

Neem me niet kwalijk, maar volgens mij hoort dit hier niet thuis.
Dit zijn interne zaken en dienen te lopen via de kerninstructeurs van MEOS.
Zij dienen e.e.a. uit te leren aan de collega's. Je vader zou gewoon contact met hen op moeten nemen om dit via de juiste kanalen te regelen.
Je stelt vragen die alles met veiligheid en codering te maken hebben. Het is namelijk niet zomaar een gsm, het is een apparaat waar ambtsedige processen-verbaal mee worden gemaakt. Daar komt iets meer bij kijken dan alleen een SIM plaatsen en via Smart Switch synchronisren.

(politie heeft KPN)