Bedankje voor hulpverleners...

Auteur Topic: Bedankje voor hulpverleners...  (gelezen 16514 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #30 Gepost op: 11 augustus 2012, 16:34:27
Beste Melvin,

Ik heb het op Facebook en Twitter gedeeld,goeie acie en succes ermee

Bedankt, en als u wilt is een reactie op de website ook welkom!  O0
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #31 Gepost op: 12 augustus 2012, 15:22:34
Nou mails naar verschillende media zijn verstuurd, Nunspeet huis aan huis http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/augustus/10/bedankje_voor_hulpverleners_866 heeft er aandacht aan besteed. Landelijke media niks terug gehad....

Natuurlijk krijg je niks terug van de landelijke media. Die hebben de hulpverleners de laatste tijd aardig in diskrediet gebracht. Die durven daar nu geen aandacht aan te besteden. Daarnaast heeft het veel te weinig nieuwswaarde. Het is tenslotte iets positiefs richting de hulpverleners.  98uiye 98uiye

Maar zoals ik al zei. Het is echt een super initiatief!
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #32 Gepost op: 12 augustus 2012, 17:37:28
Natuurlijk krijg je niks terug van de landelijke media. Die hebben de hulpverleners de laatste tijd aardig in diskrediet gebracht. Die durven daar nu geen aandacht aan te besteden. Daarnaast heeft het veel te weinig nieuwswaarde. Het is tenslotte iets positiefs richting de hulpverleners.  98uiye 98uiye

Maar zoals ik al zei. Het is echt een super initiatief!

Ik ben druk aan et promoten, enkele kamerleden hebben al geretweet dus top! ( @HVBedankt - Twitter ) http://www.facebook.com/HulpverlenerBedankt Promoot mee!!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #33 Gepost op: 13 augustus 2012, 17:28:47
Ik ben druk aan et promoten, enkele kamerleden hebben al geretweet dus top! ( @HVBedankt - Twitter ) http://www.facebook.com/HulpverlenerBedankt Promoot mee!!

Vandaag een interview gehad met omroep Gelderland en de Stentor, van de week interview voor Tv, Dus het gaat goed!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #34 Gepost op: 13 augustus 2012, 17:33:48
Super! Vooral door blijven promoten zeg ik.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #35 Gepost op: 13 augustus 2012, 17:38:11
Heb je al een berichtje gestuurd naar persberichten@sbs.nl. Dat is de nieuws redactie van de sbs groep. Even een mooi verhaal ervan maken. Mocht je het al gedaan hebben en is het niet gelukt. Misschien dan een oproep naar alle leden van het forum om een mail te sturen richting sbs. Want het is een initiatief wat landelijke bekendheid verdiend.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #36 Gepost op: 13 augustus 2012, 18:08:40
Heb je al een berichtje gestuurd naar persberichten@sbs.nl. Dat is de nieuws redactie van de sbs groep. Even een mooi verhaal ervan maken. Mocht je het al gedaan hebben en is het niet gelukt. Misschien dan een oproep naar alle leden van het forum om een mail te sturen richting sbs. Want het is een initiatief wat landelijke bekendheid verdiend.

Haha is helemaal goed, word gedaan!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #37 Gepost op: 13 augustus 2012, 19:21:47
Ik heb het ook in mijn  facebook gedeeld! Top actie!
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #38 Gepost op: 13 augustus 2012, 19:32:30
Ik heb het ook in mijn  facebook gedeeld! Top actie!

Ook een berichtje op de website geplaatst? Bij gastenboek en je provincie? :D
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #39 Gepost op: 14 augustus 2012, 21:30:53
Nou mails naar verschillende media zijn verstuurd, Nunspeet huis aan huis http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/augustus/10/bedankje_voor_hulpverleners_866 heeft er aandacht aan besteed. Landelijke media niks terug gehad....

Nou morgen staat er een artikel in de Telegraaf! Bedankt mensen!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via