Nieuw programma 'Stop! Politie' op RTL 7

Auteur Topic: Nieuw programma 'Stop! Politie' op RTL 7  (gelezen 10898 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Gepost op: 24 augustus 2012, 19:47:48
In navolging van Unit Luchtvaartpolitie op RTL 5 zal vanaf maandag 03 september 2012 om 19:30 uur een "nieuw" Nederlands politie programma te zien zijn bij rtl 7.

Citaat
MAANDAG TOT EN MET VRIJDAG PRIME TIME

STOP! POLITIE BIJ RTL 7

Vierentwintig uur per dag, zeven dagen in de week zijn de mannen en vrouwen van de Nederlandse verkeerspolitie in touw om het verkeer veilig te houden. Vanaf maandag 3 september kan de kijker in het RTL 7-programma ‘Stop! Politie’ meekijken hoe de agenten op de weg hun werk doen. De makers van het programma nemen plaats op de achterbank van de politiewagen en filmen ons weggedrag. Dat levert vaak onthutsende beelden op. De problemen die de agenten doorgaans tegenkomen op de weg zijn van alle tijden en herkenbaar voor iedereen. Hoog in de rangorde staan te hoge snelheid, rechts inhalen en door rood licht rijden.

Toch komt niet alles voort uit haast, ook irritaties spelen een flinke rol. Bumperkleven, rijden over de vluchtstrook en de medeweggebruiker afstraffen door af te snijden, is gangbare kost en wordt gedeeld met de kijker. Bovendien leveren de aanhoudingen vaak bijzondere taferelen op: van opmerkelijke smoesjes tot het vertonen van zeer agressief gedrag. Alles komt voorbij in ‘Stop! Politie’.
http://www.rtl.nl/experience/rtlperspresentatie/rtl7/stoppolitie.xml
Uitzending: vanaf maandag 3 september, elke week van maandag tot en met vrijdag van 19.30 tot 20.30 uur bij RTL 7.

Een promo is hier te zien:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e578cc29-a688-4dfe-9636-9b060c5698aa/

Helaas ziet het grootste gedeelte van de beelden uit de promo er uit als "oud" beeldmateriaal uit 2008 of zelfs nog eerder. Het lijkt een soort mix te worden tussen blik op de weg en wegmisbruikers.

Maar goed, een nieuw dagelijks programma dus, ik ben benieuwd.


Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2012, 20:12:25
Bij het zien van de topictitel had ik gehoopt op een programma wat de veelzijdigheid van het politiewerk zou laten zien. Helaas wordt het waarschijnlijk weer een programma waarin slechts een klein deel van het werk wordt belicht.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2012, 23:42:47
Ik vraag me zeer af wie dit programma geproduceert heeft, want ik zie toch echt een aantal beelden van blik. Vraag me af of dit nu echt een "hedendaags" beeld geeft van de politie.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2012, 12:10:31
Dat hier nog een markt voor is...


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2012, 18:38:58
Dat hier nog een markt voor is...
De publieke en de campingzender hebben al een verkeersprogramma. RTL7 heeft wel wat Engels, maar geen Nederlands programma over de (verkeers)politie.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2012, 15:18:48
Helaas ziet het grootste gedeelte van de beelden uit de promo er uit als "oud" beeldmateriaal uit 2008 of zelfs nog eerder.
Het lijkt een soort mix te worden tussen blik op de weg en wegmisbruikers.

Maar goed, een nieuw dagelijks programma dus, ik ben benieuwd.
Ik heb na het kijken van de promo ook de indruk dat dit oude beelden zijn ben dan ook benieuwd naar de uitzending zelf.


Ik vraag me zeer af wie dit programma geproduceert heeft, want ik zie toch echt een aantal beelden van blik.
Vraag me af of dit nu echt een "hedendaags" beeld geeft van de politie.
Klopt dat je beelden van BODW zag. Bij mij rees gelijk de vraag zou dit van de hand van Leo de Haas zijn ?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2012, 22:30:37
Ik heb na het kijken van de promo ook de indruk dat dit oude beelden zijn ben dan ook benieuwd naar de uitzending zelf.

Klopt dat je beelden van BODW zag. Bij mij rees gelijk de vraag zou dit van de hand van Leo de Haas zijn ?
Leuk om inderdaad wat Volvo's en wat BMW tweewielers te zien. Geeft alvast de kwaliteit aan zeg ik maar  O0 O0


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2012, 23:21:23
Brandweerwagens die nog zonder BiZa striping rijden (0:04), De datum van 20-04-03 in beeld (0:06) Zwart leren jassen in het donker langs de weg (0:12). Blauwe overhemden en met als klap op de vuurpijl op 0:21 een ambtenaar van de rijkspolitie. Zilverkleurige chevrons op de schouder epauletten van een wit overhemd zonder mouwemblemen maar met prachtige borstzakken. ( Ik weet het. Ik ben een kniesoor)

Ziet er inderdaad heel up-to-date uit.

Maar laten we eerlijk zijn. Je kan niet gelijk al je nieuwe matriaal in je promo laten zien toch?
(Of snap ik het gewoon niet?)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #8 Gepost op: 3 september 2012, 19:28:10
even reminder, over 3 min begint het op RTL 7. Eens kijken wat het is geworden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #9 Gepost op: 3 september 2012, 19:28:51
En we zijn begonnen  098uo 098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen