Voorlopige gunningsbesluiten 2013 – 2016 IM-bergers

Auteur Topic: Voorlopige gunningsbesluiten 2013 – 2016 IM-bergers  (gelezen 3835 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Gepost op: 7 oktober 2012, 17:53:08
Zo als de meeste wel zullen weten is er een nieuwe inschrijving geweest voor Incident Management 2013-2016,

hierbij de link   http://www.stichtingimn.nl/121001-voorlopige-gunningsbesluiten.php

Nu heb ik mijn eigen regio bekeken en er veranderd niks misschien bij andere rego's wel.


alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2012, 19:08:37
Wordt erg vr.. eh blij dat een bepaalde berger een gedeelte A10 kwijt is geraakt.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2012, 20:22:55
Wordt erg vr.. eh blij dat een bepaalde berger een gedeelte A10 kwijt is geraakt.

 0098 0098,soms heb je geluk waar je de komende drie jaar mee mag werken!!!
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2012, 22:45:26
Wat ik zo ze mede gelet op twitterberichten kan herleiden zou Firma Barendrecht een stuk van de A20 nu inleveren
en is dat gegaan naar 2 bedrijven te weten Firma Quartel en Firma van de Graaf.
En is Firma Barendrecht ook de A13 kwijt geraakt.

Over de A13 en A20 heeft Firma Barendrecht regelmatig getwitterd dat ze onderweg waren naar een melding.
Hoop dat andere takelbedrijven ook over hun werk twitteren maar dat ga ik morgenavond wel eens uitzoeken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2012, 23:15:24
Wat ik zo ze mede gelet op twitterberichten kan herleiden zou Firma Barendrecht een stuk van de A20 nu inleveren
en is dat gegaan naar 2 bedrijven te weten Firma Quartel en Firma van de Graaf.
En is Firma Barendrecht ook de A13 kwijt geraakt.

Over de A13 en A20 heeft Firma Barendrecht regelmatig getwitterd dat ze onderweg waren naar een melding.
Hoop dat andere takelbedrijven ook over hun werk twitteren maar dat ga ik morgenavond wel eens uitzoeken.
Vreugdenhil zou ook een groot deel van Haaglanden kwijtraken, in principe alles behalve een deel van het Westland. En ook bij Vreugdenhil was social media (twitter) een (positieve) aanvulling op het werk.


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2012, 08:26:07
In het noorden is vrijwel alles gelijk gebleven alleen de berger rond Hoogeveen is alles helaas kwijtgeraakt.
maar rond Amsterdam heeft nu 1 berger toch bijna alles of heb ik dat verkeerd begrepen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6 Gepost op: 8 oktober 2012, 18:34:23
Klopt helemaal Mathijs1982 de Firma Bergnet heeft inderdaad rondom Amsterdam zeg maar het alleenrecht gekregen.

Voor wie wil weten waar welk rayon is klik je op http://www.stichtingimn.nl/kaart-im.php
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #7 Gepost op: 8 oktober 2012, 20:43:12
Dank je enrico. Ik kon niet op de naam komen.
Maar het blijft apart vind ik die inschrijving, zo heb je 3 jaar te weinig mensen en zo heb je 3 teveel.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #8 Gepost op: 8 oktober 2012, 21:20:08
Wordt erg vr.. eh blij dat een bepaalde berger een gedeelte A10 kwijt is geraakt.

Kan me hier alleen maar bij aansluiten.


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #9 Gepost op: 9 oktober 2012, 04:21:00
Maar misschien een stomme vraag over de a10, je hebt daar in principe 3 afslepers die kunnen komen namelijk berg net,de politie en de ANWB.
In een geval van een im pechverplaatsing wordt denk ik standaard de im berger opgeroepen maar de politietakel dan?
Of komt die alleen met bergingen en wanneer komt er een politietakel en wanneer komt de im berger en wanneer en wie beslist dat eigenlijk.