"Korpsblad" nationale politie: 24/7

Auteur Topic: "Korpsblad" nationale politie: 24/7  (gelezen 20113 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Gepost op: 27 oktober 2012, 14:01:27
Vanochtend het nieuwe "korpsblad" 24/7 in de brievenbus gehad. Het is dus het nieuwe blad uitgegeven voor alle medewerkers van de Nationale Politie. Ik heb hem gelezen en vind het opzich een leuk blad. Toch mis ik wel een beetje de leuke en opmerkelijke berichten die in het korps gebeuren en de collega's meemaken.
Wat vinden jullie ervan?




Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2012, 14:21:57
Ben ik met je eens. Er mogen wat meer praktijkverhalen in, verder een leuk en mooi blad!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2012, 15:34:26
Heb hem ook net binnen. Ziet er goed uit, alleen mis ik idd de praktijkverhalen. Wie weet, het is uiteindelijk de eerste uitgave.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2012, 17:02:05
Ik vind het zeker een interessant blad. De praktijkverhalen zullen vanzelf volgen. Komt op termijn het blad "blauw" niet te vervallen?


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2012, 17:16:48
leuk blad, mooie vormgeving en de beknopte info over bv de uitschuifbare wapenstok en nieuwe broek vind ik leuk om te lezen. Maar idd. Ik mis het persoonlijke gedeelte over je eigen korps. Of straks, basiseenheid ( of hoe het ook genoemd gaat worden). Mss zou het handig zijn om, net als bij veel kranten, een landelijk segment en lokaal segment in een te voegen.

Ik vind het zeker een interessant blad. De praktijkverhalen zullen vanzelf volgen. Komt op termijn het blad "blauw" niet te vervallen?
Blauw is, dacht ik, een onafhankelijk vakblad. Zie ik niet zo snel verdwijnen. Zou ik eerlijk gezegd ook zonde vinden als die verdwijnt. Altijd wel leuk om te lezen in de dooie uurtjes balie/plot


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2012, 17:37:50
Mss zou het handig zijn om, net als bij veel kranten, een landelijk segment en lokaal segment in een te voegen.

Ik vind het juist wel leuk om te lezen waar collega's uit een andere regio over denken of hebben meegemaakt. anders krijg je nooit het landelijke gevoel..


Golf-10

  • Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2012, 17:53:11
Ik vond het blad niet onaardig. Je kan ook niet verwachten dat het blad is toegespitst is op je eigen korps (RE of LE moet ik nu geloof ik zeggen) waardoor het wat algemeen blijft. Wel wat overdreven om er 3 te ontvangen omdat we toevallig alledrie "blauw" zijn...


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #7 Gepost op: 27 oktober 2012, 18:04:13
Blauw is, dacht ik, een onafhankelijk vakblad. Zie ik niet zo snel verdwijnen. Zou ik eerlijk gezegd ook zonde vinden als die verdwijnt. Altijd wel leuk om te lezen in de dooie uurtjes balie/plot

Blauw is van de Politieacademie: https://www.politievakblad-blauw.nl/Colofon/Pages/Colofon.aspx
Dus integratie van een landelijk korpsblad en vakblad blauw zoo op zich geen rare gedachte zijn.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 27 oktober 2012, 20:11:14
Politie Nederland ‏@Politie

Vandaag ontvangen onze 60.000 medewerkers het eerste exemplaar van het nieuwe personeelsblad 24/7. #nationalepolitie pic.twitter.com/4F8vISRW

27 oktober 12 om 11:13 's ochtends · Details
Samen sterk in de hulpverlening!


Iv0

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Monsieur Cannibale
Reactie #9 Gepost op: 27 oktober 2012, 22:35:57
In ons huishouden komen er ook twee, en dat is niet te veranderen.
Sterker nog, ik wil het blad eigenlijk helemaal niet ontvangen, maar kan het niet eens opzeggen.
et Voila