Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012

Auteur Topic: Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012  (gelezen 106224 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Ervaring met het kopen van cocaïne en machinegeweren...? Lekkere jongen  :-X

Je komt een beetje vreemd over bij mij, als je naar Nederlandse misdaadverslageving kijkt/leest en geintresseerd bent in informatieve boeken over (internationale)misdaad dan weet je meer dan de gemiddelde burger. Dat ik soms online stukken van de IRT-affaire lees -puur en alleen omdat het me interesseert- maakt mij geen betrokkene.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Alsof één van die gasten ook maar één enkele seconde aan de wet denkt... De wet doet hier helemaal niets tegen! En zal er nooit iets tegen kunnen doen.

En vandaar dat ik dus zeg dat de politiek dit moet gaan oplossen.

Heren van het blauwe koor:

Wat zijn de maximum straffen voor illegaal wapenbezit en (en nou komt het!) hoe vaak wordt dat ook opgelegd?


sylvester1986

  • Gast
Knap zeg, Sherlock Holmes is de naam? Al gedacht aan een carriere bij de Recherche?
@Tom78,

ik denk dat deze opmerking voor Enrico bedoeld was.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Nee, absoluut niet. Maar ik ben ook niet blind of naïef.
Jammer dat je meteen zo veroordelend bent... Voel je je aangevallen?
Voel me absoluut niet aangevallen, alleen geïrriteerd. Schijnbaar lopen er hier groot aantal deskundigen en ooggetuigen rond die precies weten wat er gebeurd zou zijn en hoe het beter kan....  :-X Vroeger noemden we dat 'speculeren' en werd dat hier niet getolereerd maar goed. Back on Topic dan maar?


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
@Tom78,

ik denk dat deze opmerking voor Enrico bedoeld was.

Klopt, het ging mij ook om die andere rare opmerking in het zelfde bericht.
Ik denk dat Christian337, het hier boven goed verwoord.

Beter om hem/haar verder te negeren.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Dank voor je info Christiaan
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Dank voor je info Christiaan
De nada, señor!

Ben het hier nog niet tegengekomen, foto's van Martin Damen @ AT5 Gespot: http://www.at5.nl/gespot/93262/schietpartij-staatsliedenbuurt-1


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat
ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל
Hoi DvdW, als ik jouw onderschrift door de vertaalhulp haal, lijkt er ongepaste text te staan.
Kun je me zeggen wat er in het hebreeuws staat ?
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Goed, laten we het topic hier bij de feiten omtrent dit incident houden. In de berichten hierboven wordt inderdaad behoorlijk gespeculeerd en dit topic is niet bedoeld om de internationale wapen en/of drugshandel te bespreken. Tenzij uit het onderzoek blijkt dat dit hier wel aan te linken valt. Tot die tijd blijven we bij het onderwerp.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


scannie

  • Omstander
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Zowel op de vooruit van de Rang Rover als op de Audi zie ik een groepje kogel inslagen bij elkaar.
Zou dat kunnen betekenen dat beide partijen schoten met automatische wapens?