Geld te weinig zeker......

Auteur Topic: Geld te weinig zeker......  (gelezen 18002 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Gepost op: 6 april 2005, 15:52:17
Hoezo hebben ze tegenwoordig geld te weinig in het Zeeuwse. Hoe wanhopig zijn ze in Terneuzen???? Komt de jongste op zn fiets van school naar huis, krijgt ie een bekeuring omdat ie voor mensen die aan een VOSP stondden, niet voor stopte met de fiets!!!!!!

Sjongejonge, dan heb je als motoragent weer een goede dag zeg. € 25,-- als bekeuring.

Ze moeten eens reageren als er burenruzies zijn of als je huiselijk geweld hebt naast je deur, maar "daar komen ze niet voor, want dat ligt aan de verschillende culturen".

Ze zijn gewoon schijtbenauwd als er geweld aan te pas komt, maar gastjes die van school naar huis fietsen en hun licht doet het niet of zo iets als niet stoppen voor een VOSP is natuurlijk lang zo gevaarlijk niet. >:(




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 6 april 2005, 15:55:09
Hoezo hebben ze tegenwoordig geld te weinig in het Zeeuwse. Hoe wanhopig zijn ze in Terneuzen???? Komt de jongste op zn fiets van school naar huis, krijgt ie een bekeuring omdat ie voor mensen die aan een VOSP stondden, niet voor stopte met de fiets!!!!!!

Sjongejonge, dan heb je als motoragent weer een goede dag zeg. € 25,-- als bekeuring.

Ze moeten eens reageren als er burenruzies zijn of als je huiselijk geweld hebt naast je deur, maar "daar komen ze niet voor, want dat ligt aan de verschillende culturen".

Ze zijn gewoon schijtbenauwd als er geweld aan te pas komt, maar gastjes die van school naar huis fietsen en hun licht doet het niet of zo iets als niet stoppen voor een VOSP is natuurlijk lang zo gevaarlijk niet. >:(

Pffffffff.... wat een zielige vertoning weer van de politie, echt nie normaal meer  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 6 april 2005, 15:55:23
Ja...de politie doet alleen maar geld aftroggelen... 8)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 6 april 2005, 16:00:52
Ja...de politie doet alleen maar geld aftroggelen... 8)

Dat blijkt nu maar weer, als je daar als motoragent je tijd mee kan verdoen..... >:(


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #4 Gepost op: 6 april 2005, 16:02:08
Dat blijkt nu maar weer, als je daar als motoragent je tijd mee kan verdoen..... >:(

Ze kunnen beter al dat tuig wat hier rondloopt eens aanpakken, dat is veel en veel nuttiger
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 6 april 2005, 16:03:36
Ze kunnen beter al dat tuig wat hier rondloopt eens aanpakken, dat is veel en veel nuttiger

Ja maar Robin, weet je wel hoeveel gevaarlijker dat is..... ::)


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #6 Gepost op: 6 april 2005, 16:04:15
Beetje erg triest inderdaad  :-\


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #7 Gepost op: 6 april 2005, 16:05:09
Ja maar Robin, weet je wel hoeveel gevaarlijker dat is..... ::)

Jaah super gevaarlijk, ::) dat durven ze natuurlijk niet, dus pakken ze maar mensen van een jongere leeftijd,

echt zielig hoor  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #8 Gepost op: 6 april 2005, 16:08:53
Dat blijkt nu maar weer, als je daar als motoragent je tijd mee kan verdoen..... >:(
Ik ben altijd wel blij als ik bij een voetgangersoversteekplaats veilig de overkant bereik :) ;)

Snap je punt wel...maar tis zo eenzijdig ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 6 april 2005, 16:17:32
Ik ben altijd wel blij als ik bij een voetgangersoversteekplaats veilig de overkant bereik :) ;)

Snap je punt wel...maar tis zo eenzijdig ;)

Tis hier geen Amsterdam, Jeroen en de plaats wetend waar dit gebeurt is heb je tijd genoeg om over te steken. Wordt een beetje pissig van zulke praktijken.
Hoorde vanmorgen toevallig dat verhaal van die "culturele buren". Schandalig gewoon. Zoontjes of dochtertjes (dat weet ik effe niet meer) die afgerost worden en dan op zo'n manier dat de buren er wakker van liggen. En als ze dan de politie bellen: "mag je je er niet mee bemoeien, want dat is een andere cultuur!"

Ik vind het grofweg gezegt nogal erg schandalig. >:(

En als ze dan een mannetje op de fiets kunnen pakken die niet voor een voetgangersoversteekplaats stopt of zonder zijn hand uit te steken afslaat, dan zijn ze der als de kippen bij om zo iemand een bekeuring te geven.....Wel makkelijk: geen risico, gauw verdient.

Vroeger toen ik jong was (en dat is al even geleden ;D)  keek ik nog wel eens op tegen de politie, maar tegenwoordig :-X..........Als je politie moet hebben vanwege een strafbaar feit wat je ziet gebeuren, is er niemand in de regio, en als je een ongeval met beknelling hebt rijden ze elkaar in de wielen om er te zijn. >:(

Vindt je het dan raar dat je pissig wordt als er dan zoiets gebeurt?