'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop

Auteur Topic: 'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop  (gelezen 27100 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 7 februari 2013, 17:26:02
Tsja, ''vroeger'' had je serie's als bij de politie. Die lieten de veelzijdigheid zien van het politiewerk, de leuke maar ook zeker de mindere kanten van het werk.

Alleen kun je als organisatie natuurlijk altijd sturen op het gene wat je uitzend en met welke diender je een cameraploeg laat mee lopen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #21 Gepost op: 7 februari 2013, 17:30:04
Wegmisbruikers die laat vooral de hardrijders zien.
Ik vind dat bodw veel meer aan verkeer laat zien en ook verdiepende uitleg geeft.
zo hebben ze veel serie afleveringen over het werk van de politie en dergelijke.
Ik kijk wegmisbruikers alleen bij een achetrvolging  :P
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #22 Gepost op: 8 februari 2013, 13:29:52
Tsja, ''vroeger'' had je serie's als bij de politie. Die lieten de veelzijdigheid zien van het politiewerk, de leuke maar ook zeker de mindere kanten van het werk.


Ik acht de kans groter dat Prinses Maxima haar man dumpt voor mij, dan dat dit anno 2013 op tv te zien is:

www.youtube.com/watch?v=w2JVwIkhol0

www.youtube.com/watch?v=zhblw1fnYH8
User:PolitieNostalgie


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #23 Gepost op: 8 februari 2013, 14:38:24
WMB, eerst dat irritante commentaar verbieden. Aso dit en Onbeschofte dat..... Die tuut....tuutt.....tuuuuuutttt kent de mensen niet persoonlijk, weet niet wat de achterliggende emotie is maar wil wel verdienen aan die emotie. En dan hier die Frits (hoe heet ie ook alweer) naar toe, kan Leo weer gewoon BODW doen. Maar kunnen ze in dit programma ook eens de leuke kanten van de weg laten zien?

BODW, ik wil Leo terug. Maar ook de oude opzet waar meer rand onderwerpen de aandacht kregen, en een betere uitleg. Ik heb diverse brieven gestuurd naar WMB en het kantoor van Spee om de onjuiste informatie die die man kraamde in de eerste serie's van WMB en nooit reactie op gehad. Terwijl ik van Leo een brief terug heb gehad elke keer met zijn uitleg en ook wanneer hij het fout had een juist antwoord. Ook kun je bij hem terrecht om onderwerpen aan te dragen zoals het onderwerp over wegwerkers dat hij destijds heeft gemaakt. Daar heb ik oa in 2004 een mail over gestuurd en kreeg gelijk de reactie dat zo'n aflevering al op de rails stond.

Maar vooral vind ik dat geen enkele OvJ , Politiewoordvoerder of welke bewindsman enige inspraak moet hebben in de programma's, eerder nog zie ik liever dat de straat agenten en het publiek de onderwerpen moeten kunnen aandragen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


tripel7

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #24 Gepost op: 8 februari 2013, 15:11:50
Per ongeluk geklikt dat bodw op de schop moet, moet natuurlijk wmb zijn.
Bodw is perfect met Leo zijn droge commentaar, Frits mag weer iets voor huisvrouwen gaan presenteren.
wmb mag van mij weg, als iemand al ergens een beetje vlug de bocht neemt staan die kleine en koos er al hijgend commentaar bij te geven wat een stouterd diegene wel niet is, en hoe hard ze wel niet willen dat die persoon aangepakt wordt.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #25 Gepost op: 18 april 2013, 14:00:44
Doek valt na 21 jaar voor Blik op de Weg

Er komt na 21 jaar een eind aan het tv-programma Blik op de Weg. De samenwerking met de politie wordt in juni stopgezet, zegt producent Leo de Haas Producties tegen de Volkskrant.

Er komt wel een 'nieuw, breder programma over het politiewerk' voor in de plaats, zegt commercieel directeur Fup Goudswaard van het productiebedrijf. Dat past in het aangescherpte mediabeleid van de politie, dat begin dit jaar liet weten minder de nadruk te willen leggen op het gejaag op wegpiraten.
Het SBS6-programma Wegmisbruikers gaat voorlopig nog wel door.
Blik op de Weg, dat het rijgedrag van Nederlandse automobilisten onder de loep neemt, werd eerst door de NCRV en later door de AVRO uitgezonden. Frits Sissing nam vorig jaar de presentatie over van Leo de Haas.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #26 Gepost op: 18 april 2013, 14:04:36
Ik gok dat er weer gewoon van die politieke spelletjes worden gespeeld. Als daadwerkelijk het mediabeleid is dat men minder wil jagen op wegpiraten, waarom houdt Wegmisbruikers (het minst educatieve televisieprogramma in dit rijtje) dan wel het recht om door te mogen gaan met filmen?

Wat een triest, ontzettend triest nieuws dit.  :'( :'(
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #27 Gepost op: 18 april 2013, 14:12:22
Juist vandaag werd bekend dat de concurrent, het SBS-programma Wegmisbruikers, wel verder mag met het programma. :-\
Bron: http://broadcastmagazine.nl/blik-op-de-weg-stopt-na-21-jaar
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #28 Gepost op: 18 april 2013, 14:13:50
Ik gok dat er weer gewoon van die politieke spelletjes worden gespeeld. Als daadwerkelijk het mediabeleid is dat men minder wil jagen op wegpiraten, waarom houdt Wegmisbruikers (het minst educatieve televisieprogramma in dit rijtje) dan wel het recht om door te mogen gaan met filmen?

Wat een triest, ontzettend triest nieuws dit.  :'( :'(
Mmm is dit een gevalletje ego van een bepaalde (ex)OvJ?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #29 Gepost op: 18 april 2013, 14:21:37
Ik weet zeker dat als men zou mogen kiezen 99% door wil gaan met Blik op de Weg.

Wat een verschrikkelijk commentaar heeft dat Wegmisbruikers zeg... :-X