Database voor oproepen van verkeersregelaars

Auteur Topic: Database voor oproepen van verkeersregelaars  (gelezen 4870 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mario pardoen

  • beveiliger en managing director opleidingsinstituut beveiliging
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
  • Je kunt altijd jezelf verbeteren!!
    • riscon training & education
Gepost op: 10 februari 2013, 15:52:20
Wij willen binnen ons bedrijf een database op gaan zetten zodat wij verkeersregelaars, ehbo-ers, brandwachten en hostesses in eigen beheer kunnen houden en wij dus weten wat voor mensen we naar welke posten sturen.
heeft iemand daar tips voor hoe we dit beste kunnen doen?


wees oplettend scherp en leergierig, en de beveiliging opent veel deuren voor je


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2013, 21:46:30
kun je wat duidelijker zijn in je omschrijving?
per evenement/opdracht??? per maand???
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


mario pardoen

  • beveiliger en managing director opleidingsinstituut beveiliging
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
  • Je kunt altijd jezelf verbeteren!!
    • riscon training & education
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2013, 11:52:36
Dit zal een databank worden met verkeersregelaars die we kunnen oproepen. We moeten de mogelijkheden bekijken maar waarschijnlijk in de trend van een 0 uren contract.
Wij werken regelmatig met verkeersregelaars en zij vinden het werken met ons de krenten in de pap daar wij veel leuke evenementen hebben zoals filmpremieres e.d.
wees oplettend scherp en leergierig, en de beveiliging opent veel deuren voor je


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2013, 14:35:39
Wat wil je precies met de databank? Want de informatie die je nu geeft is zo enorm sumier dat er geen serieus advies gegeven kan worden.

Wil je een database met alle verkeersregelaars opzetten, van waaruit je deze verkeersregelaars kan oproepen voor een inzet en kan bijhouden hoelang en op welk evenement ze ingezet worden? Of wil je iets compleet anders?
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2013, 14:41:13
Dit zal een databank worden met verkeersregelaars die we kunnen oproepen. We moeten de mogelijkheden bekijken maar waarschijnlijk in de trend van een 0 uren contract.
Wij werken regelmatig met verkeersregelaars en zij vinden het werken met ons de krenten in de pap daar wij veel leuke evenementen hebben zoals filmpremieres e.d.

zoals ik dit lees zou ik zeggen bel Brink Verkeer als je regelaars nodig hebt  998765 098uo
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2013, 14:50:15
Hij wil een database van Verkeersregelaars welke op 0-uren contract bij hun werken, volgens mij zijn daar er al een aantal van....maar om dan via het Hulpverlenersforum raad te vragen is dan wel weer apart.
Wij zoeken ook nog Verkeersregelaars voor onze database met 0-urencontracten  0098

!DeMassel: Nee, sorry....die gaan wij niet bij Brinks Verkeer halen  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #6 Gepost op: 15 februari 2013, 14:52:55
Pssst VKRC en massale, ik weet er nog wel vijf.....(zowel bedrijven als zzp'ers) O0 >:D
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #7 Gepost op: 15 februari 2013, 16:42:19
daar was ik al wel bang voor HIT  ;D

@vkrc
ik denk dat de meeste die wel hebben en velen ook nog
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2013, 16:51:30
Dit zal een databank worden met verkeersregelaars die we kunnen oproepen. We moeten de mogelijkheden bekijken maar waarschijnlijk in de trend van een 0 uren contract.
Wij werken regelmatig met verkeersregelaars en zij vinden het werken met ons de krenten in de pap daar wij veel leuke evenementen hebben zoals filmpremieres e.d.
Als ik een en ander goed begrijp zit je met het volgende probleem.

- Je hebt / werkt bij een bedrijf welke betrokken is bij diverse aansprekende evenementen.
- Bij deze evenementen worden verkeersregelaars ingezet uit naam van het bedrijf.
- Dit bedrijf heeft niet zelf verkeersregelaars in dienst, maar betrekt deze extern door middel van inhuur of oproep.
- Om het geheel structuur te geven wil je deze verkeersregelaars op basis van 0-uren contract in dienst nemen.
- Voor het plannen en oproepen van de verkeersregelaars heb je een database nodig, eventueel gekoppeld aan een inzetplanning.

Nu kunnen we "verkeersregelaars" ook vervangen door "beveiligers", "schoonmakers", "barmeisjes", "technici". Laten we eens zeggen dat het vervangen wordt door "mensen".

Je zoekt dus in feite een soort van personeelsplanning, als ik alles goed begrijp. Ofwel je hebt een P&O-probleem. Ik ben bang dat je op dit forum, dat voornamelijk over de acute hulpverlening gaat, geen P&O medewerker treft die je een oplossing kan bieden. Misschien is het aan te raden om op Google te zoeken naar software voor personeelsplanning of een forum voor personeelsplanning...?
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2013, 17:06:32
@Lt. Col. Me; jij hebt het duidelijk begrepen zie ik  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat