Emblemen en armletten van Marechaussee en Politie op uitzending

Auteur Topic: Emblemen en armletten van Marechaussee en Politie op uitzending  (gelezen 8156 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart015

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
  • Semper Fi
Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2013, 16:11:46


(EUROGENDFOR = European Gendarmerie Force)

Wat betreft de EUROGENDFOR. Van dit embleem zijn meerdere varianten. Al dan niet lokaal aangemaakt en al dan niet Nederlands gedragen. Als u interesse heeft in afbeeldingen van deze varianten hoor ik dat graag. Dan zal ik ze even opzoeken.
Met vriendelijke groet, Bart  Student Informatica Hulpverleningsfotografie


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 22 februari 2013, 17:23:03
Wat betreft de EUROGENDFOR. Van dit embleem zijn meerdere varianten. Al dan niet lokaal aangemaakt en al dan niet Nederlands gedragen. Als uje interesse heeft hebt in afbeeldingen van deze varianten hoor ik dat graag. Dan zal ik ze even opzoeken.

Google heeft mij inmiddels de nodige afbeeldingen verschaft, maar evengoed bedankt O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bart015

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
  • Semper Fi
Reactie #12 Gepost op: 27 februari 2013, 22:19:48
Google heeft mij inmiddels de nodige afbeeldingen verschaft, maar evengoed bedankt O0

Oke ik heb zelf afbeeldingen van diverse blauwe varianten (standaard en lokale aanmaak) en een aantal in andere kleuren (bruin, desert en groen) tevens ook een aantal camo varianten in mijn fotocollectie aanwezig. Heeft u of andere nog bijzondere afbeeldingen van emblemen?
Met vriendelijke groet, Bart  Student Informatica Hulpverleningsfotografie