Werken bij de politie met Nederlands als tweede taal.....

Auteur Topic: Werken bij de politie met Nederlands als tweede taal.....  (gelezen 4579 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2013, 14:58:24
Prima Nick, dat je 'm niet publiekelijk zet. Wat nog even goed is om te vermelden is dat je als VP dezelfde selectieprocedure doorloopt als surveillant (niveau 2).

Succes, Steve, en check ook onze facebook specifiek voor vrijwilligers: http://www.facebook.com/vrijwilligerbijdepolitie


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2013, 21:44:05
Is er iemand hier die met de politie werkt met het Nederlands als tweede taal?

Ik kom uit Nieuw-Zeeland en hebben hier nu wonen voor een paar jaar en willen werken als VP. Ik zou graag uw ervaringen en problemen kennen bij het selectieproces.

Ja! Er werkt in Amsterdam een collega die ook uit New Zeeland komt en Nederlands als tweede taal heeft. Het korps (AA) heeft wel een aantal bijlessen moeten geven om het niveau van de Nederlandse taal op peil te brengen, maar verder geen enkel probleem. Nog sterker, wij kregen destijds als klas ook Engelse taal, en hij heeft weer een aantal collega's uit de klas bij kunnen spijkeren in hen vaardigheid  O0
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Steve the Kiwi

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #12 Gepost op: 25 februari 2013, 13:03:25
Ja! Er werkt in Amsterdam een collega die ook uit New Zeeland komt en Nederlands als tweede taal heeft. Het korps (AA) heeft wel een aantal bijlessen moeten geven om het niveau van de Nederlandse taal op peil te brengen, maar verder geen enkel probleem. Nog sterker, wij kregen destijds als klas ook Engelse taal, en hij heeft weer een aantal collega's uit de klas bij kunnen spijkeren in hen vaardigheid  O0

Bedankt, goed om te horen!  

Ik stuurde je een PM