Particuliere beveiliging: Dames uniformen

Auteur Topic: Particuliere beveiliging: Dames uniformen  (gelezen 4843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tuinkabouter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Gepost op: 23 februari 2013, 09:19:19
In de particuliere beveiliging is het gebruikelijk om een stropdas te dagen. Bij ons in het team werken tot voor kort geen dames. Deze week is een nieuwe vrouwelijke collega begonnen. Zij heeft van de backoffice een dames kostuum gekregen met een stropdas. Persoonlijk vind ik dat een ongepaste combinatie (het ziet er gewoon niet uit).

Wat is bij jullie in het bedrijf gebruikelijk? Zijn er andere andere accessoires die net als een clipstropdas geschikt zijn voor de particuliere beveiliging? Ik heb zelf al gezocht maar zonder succes. Bijvoorbeeld een shawl of vergelijkbare kledingstuk blijft vastzitten als je eraan trekt.




Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2013, 09:59:39
Wat is er mis met de dames in dezelfde kleding te laten werken als de heren? De meeste dames die ik bij beveiliging heb zien werken hadden gewoon pantalon aan O0


tuinkabouter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2013, 10:16:40
Het gaat mij om de stropdas die bij het uniform hoort. Dames met een stropdas dat vind ik geen gezicht. Het uniform opzich is niets mis mee. Misschien had ik mijn vraag duidelijker moeten formuleren. Maar smaken verschillen vandaar de vraag.


Lefty

  • Agent van Politie regionale eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2013, 11:16:50
Het zal een kwestie van smaak zijn. Bij ons (bij de kit) lopen zat vrouwen gewoon met een stropdas in plaats van dat gekke beflapje.
Moet je werken morgen?.... nee ik ben Morgan Freeman!


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2013, 17:12:01
Een blauw sjaaltje dat achter in de nek niet geknoopt is maar met twee haakjes vast zit.
Bij trekken schiet dat los.
Zo heb ik dat geregeld binnen mijn bedrijf gezien ik ook geen fan ben van stropdassen bij vrouwen.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2013, 19:55:02
Klitbandje?
Bij instappen begint de inzet.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2013, 20:41:41
wij hebben idd ook sjaaltje voor de dames. Idd treksafe  e050
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


K9 Handler

  • Zelfstandige / Hondengeleider
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Justice is coming and Hell's coming with me
Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2013, 21:03:30
Bij ons in het bedrijf hoeven ze geen stropdas of iets anders te dragen. Persoonlijk vindt ik het ook geen gezicht bij de vrouwelijke collega's.
Het zelf dragen van een stropdas vindt ik al vreselijk en geen gezicht. Ben blij dat ik nu een polo mag dragen en geen stropdas meer. O0


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #8 Gepost op: 26 februari 2013, 23:17:57
Yep klitteband gijs


tuinkabouter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #9 Gepost op: 27 februari 2013, 15:51:55
@ Koerenga: Hebben jullie dat zelf laten maken? Of is dat ergens te koop? Want zoiets heb ik zelf namelijk niet kunnen vinden.