Start opleiding PKB Niv. 5 Week 17 te Apeldoorn

Auteur Topic: Start opleiding PKB Niv. 5 Week 17 te Apeldoorn  (gelezen 3268 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

lara

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 19 maart 2013, 12:23:18
Hallo Allemaal,

Ik vroeg me af of hier leden/bezoekers zijn die in april starten met de Opleiding.  0098




lara

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2013, 21:30:55
Of wellicht iemand die al eerder gestart is ? Puur om informatieve vragen te stellen, met name over de start van de opleiding.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2013, 21:34:08
Ik heb hier zelf nog weinig niveau 5 voorbij zien komen.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=71839

Je zou hier kunnen kijken. Hier staat een hoop informatie over de andere opleidingslocaties en dan voornamelijk over niveau 4. Misschien dat je er iets aan hebt?

Groetjes!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2013, 10:52:04
Hier staat een hoop informatie over de andere opleidingslocaties en dan voornamelijk over niveau 4. Misschien dat je er iets aan hebt?

Niveau 5 wordt alleen in Apeldoorn gegeven, niet op de andere opleidingslocaties van de Politieacademie.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2013, 10:56:41
Ik doe N5, wij zijn de eerste lichting die de 'nieuwe' opleiding doen (die jij ook gaat volgen), dus als je vragen hebt lees ik het hier wel! Ik ben over een jaartje klaar als het goed is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2013, 17:47:21
Ik heb van Lara een PB gekregen, maar omdat het ook voor andere studenten waardevolle informatie kan zijn geef ik hier antwoord:

Hoi,

Dank voor je reactie!

Ben met name geinteresseerd in de indeling van het 1e jaar. Heb gelezen dat je de eerste 9 maanden op de academie les volgt en dan 3 maanden naar je eenheid gaat. Maar hoe ziet bijvoorbeeld het lesrooster in de eerste 9 maanden er uit? Is het elke dag les volgen? Van hoe laat tot hoe laat?En hoe ziet de eerste lesweek eruit?

Verder heb ik nog heeeeel veel meer vragen, maar met name de bovenstaande vragen kan ik op korte termijn geen antwoord op krijgen.

Grtjes  Lara

In principe heb je de eerste 9 maanden veel les, reken op volle dagen. In principe van half 9 tot half 6 (of 8 tot 5), maar soms ben je om 3 uur al klaar, soms zit er een dag vrij tussen.

De eerste lesweek ga ik niet al te veel over vertellen, je krijgt een introductie, uitleg en leert je klas kennen op een (sportieve) manier. Ook ga je wat casussen en rollenspellen doen.
 Bovendien begint een deel van je reguliere les al in die week.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.