RedNed striping

Auteur Topic: RedNed striping  (gelezen 18680 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #50 Gepost op: 20 augustus 2006, 21:06:05
Wat is het doel om het kentken af te strepen ;D ?


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #51 Gepost op: 20 augustus 2006, 21:18:42
Zoals ik woensdag begreep gaat de huidige RedNed VC eruit. Deze is overgenomen van de brandweer en dus al een oudje. Er komen 2 MB Sprinter VC's (zelfde als de brandweer). Oranje met RedNed striping.  ;) Ik ben benieuwd!  8)
343, never forget.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #52 Gepost op: 20 augustus 2006, 21:44:14
Zoals ik woensdag begreep gaat de huidige RedNed VC eruit. Deze is overgenomen van de brandweer en dus al een oudje.

Ja, daar kon je op wachten. Dat ding heeft er een mooie, maar zeer lange dienst op zitten. Toen die VC langs reed werd ik bijna vergast door de troep die uit de uitlaat komt, niks roetfilter :-X

Sommige van die sprinters van de brandweer worden toch overbodig, dus dt komt mooi uit. Of wordt het nieuwbouw en geen overname?

Weet iemand trouwens wat er met die donkerblauwe Landcruiser van RedNed is gebeurd (de voorganger van die twe pajero's dus)? Is die afgevoerd?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Luke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
  • 't Is dansen op de gulden middenweg (acda&demunik)
Reactie #53 Gepost op: 20 augustus 2006, 22:22:13
Wat is het doel om het kentken af te strepen ;D ?

Weet ik veel. Natrekken van....
Maar ja. Bij het zoeken van een foto voordat het voertuig eigenaar werd van RB Roermond bleek dat het kenteken goed te zien was.... werk voor niets gedaan.... :-\

(nu zal er wel weer iemand het idee krijgen om even alle gegevens aangaande het kentekenbewijs hier neer te zetten om de zinloosheid er goed in te wrijven :-\.
Ach, zondagmiddag toch weer wat te doen gehad...)
HBO-verpleegkundige Anesthesieverpleegkundige Instructeur BLS-AED  Instructeur Eerste hulp Instructeur Eerste hulp bij Wateronge