Buitenlandse politie collega's die meelopen in Nederland en andersom

Auteur Topic: Buitenlandse politie collega's die meelopen in Nederland en andersom  (gelezen 17425 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2010, 23:27:47
Worden de Belgen dan niet als geheel peloton in gezet?? Lijkt mij dat je dan tijdens de inzet juist verwarring kunt krijgen, als je 'buurman' ineens wat anders doet dan dat je gewent bent??!! dat probleem heb je een stuk minder als je gewoon een NL peloton inzet of alleen een B peloton of NL naast een B zal ook goed gaan, denk ik

Ja, de Belgen worden als een geheel peloton ingezet.

gr
Mike


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #11 Gepost op: 13 juli 2010, 00:02:43
En zullen een liason meekrijgen, een Amsterdamse collega die de commandant bijstaat. Dit gebeurt ook bij de andere (NL) buitenkorpsen, omdat deze minder plaatselijke bekendhied hebben (APV, sluipdoor kruipdoor routes, etc.)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 13 juli 2010, 00:36:29
Voor de fotografen onder ons ... Zijn er nog ''leuke'' plekken voor voertuigen etc ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #13 Gepost op: 13 juli 2010, 02:03:52
Weet uit eigen ervaring korspen in NL waar de cursus grensoverschrijdend politieoptreden verplicht is voordat dienst wordt gedaan in Benelux+Duitsland....
Is dit ook voor de Belgen zo geregeld? Zelf ook ervaring met het optreden van de belgische ME.... daar zaten toch wel wat haken en ogen aan!!! Vooral als je het vergelijkt met de NL opleidingen/optredens.

Op deze opleiding doel ik:
http://www.politieacademie.nl/Opleidingen/DeScholen/Pages/91009%E2%80%93GrensoverschrijdendepolitiesamenwerkingBenelux-Duitsland.aspx


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #15 Gepost op: 13 juli 2010, 11:09:04
Denk nu echt niet dat de leidng hun vingers gaan branden aan ook maar iets. Dus het zal echt wel goed zijn geregeld en afgekaderd.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


hanjoaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #18 Gepost op: 13 juli 2010, 18:45:54
Het Belgische peleton was ingezet als ondersteuning op de Marinekazerne Kattenburg.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #19 Gepost op: 13 juli 2010, 18:57:37
Het Belgische peleton was ingezet als ondersteuning op de Marinekazerne Kattenburg.

Had ik toch goed gezien, ik begon al te twijfelen. Ik wou de beelden al terug spoelen