ambulance quad gestolen

Auteur Topic: ambulance quad gestolen  (gelezen 4214 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2013, 12:59:58
Citaat
   
Politie Haarlem eo (@politieKEN)
11-08-13 08:52
Ambulancevoertuig is weer terecht. Was achtergelaten op een golfbaan in #Velsen-Zuid. Iedereen bedankt voor het uitkijken! #DutchValley
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #11 Gepost op: 11 augustus 2013, 13:23:10
Citaat van: kens62 link=msg=1190824 date=1376218798


Vast een Luie Golfer die nodig moest gaan golfen en het te ver lopen vond vanaf Dutch Valley terrein. Meestal zijn de luie golfers redelijk ervaren in het besturen van golfkarretjes....de dader moet dan toch ergens rondlopen op dat golfterrein lijkt mij, even zoeken en zo gevonden...
Gezien de Dutch Valley artiestenlijst m,oet wel haast wel gaan om een smartlappenminnende golfer, daar er zijn er niet zo veel van denk ik, dus nog makkelijker op te sporen ;)

En natuurlijk is het driewerf schande dat een onverlaat zo maar ongevraagd de voor noodgevallen gereedstaande emergency golfcart leent van EMS... wat had er wel niet kunnen gebeuren in de tussentijd... :o ::) :D :P ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #12 Gepost op: 11 augustus 2013, 17:02:38
Tja, het is niet netjes dat de quad gestolen wordt. Aan de andere kant is het voertuig onbeheerd achtergelaten. Er mag dan weliswaar geen contactsleutel bij horen maar als ik zo'n voertuig aanschaf en inricht voor op een festivalterrein, zou ik ook iets verzinnen om diefstal te voorkomen.