Wie start in Apeldoorn op 4 november 2013 met de opleiding Politie Vrijwilliger?

Auteur Topic: Wie start in Apeldoorn op 4 november 2013 met de opleiding Politie Vrijwilliger?  (gelezen 7643 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PV Oost-NL

  • Leerling
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Zijn er hier mensen due op 4 November 2013 starten met de opleiding in Apeldoorn? Ik vind het wel leuk om alvast te weten wie er bij mij in de klas/groep zitten.




PV Oost-NL

  • Leerling
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Niemand hier die iemand kent die naar de opleiding gaat.

Zijn hier verder nog Politie Vrijwilligers op het forum?


guest15549

  • Gast
Gesolliciteerd en afgewezen.... Maar veel succes en plezier met je opleiding!

Ik ben zelf wel wat vrijwilligers tegengekomen hier en heb ook contact met een paar.


Sander2

  • VP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Ik start 4 november in den haag. Er is binnenkort een samenkomst voordat we beginnen. Worden 20 aangesteld en volgens mij zijn er nog een behoorlijk aantal die op de veiligheidsonderzoek resultaten wachten. Ben benieuwd!


Rob79

  • VP Oost
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Ik start niet in november maar ben wel Politie Vrijwilliger in Oost.
Vorig jaar november begonnen aan de PA in Apeldoorn en momenteel met de stage bezig.
december mag ik weer naar Apeldoorn voor mijn laatste moduul.

Ik wens je heel veel succes en plezier met de opleiding. (en na de opleiding ook natuurlijk  :))


PV Oost-NL

  • Leerling
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Hey hallo, als je toevallig nog Vrijwillige Politie collega's kent, misschien wil je ze dan even wijzen op onze Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100005707982101 .

Zou je dit bericht willen RT en/of delen.

Thanx


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Ik zou er eerlijk gezegd een geheime groep van maken en straks je nieuwe klasgenoten persoonlijk uitnodigen. Lijkt me niet handig om op deze manier een herkenbare groep politieagenten op facebook samen te stellen. Bij ons was de academie sowieso niet blij met facebookgroepen. In het begin van de opleiding zal daar ook bij stil gestaan worden. Wees je in ieder geval bewust van de (privacy)risico's mbt social media. ;)
Senior GGP / Oost-Brabant


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Citaat van: Nick link=msg=1208999 date=1381599746
Ik zou er eerlijk gezegd een geheime groep van maken en straks je nieuwe klasgenoten persoonlijk uitnodigen. Lijkt me niet handig om op deze manier een herkenbare groep politieagenten op facebook samen te stellen. Bij ons was de academie sowieso niet blij met facebookgroepen. In het begin van de opleiding zal daar ook bij stil gestaan worden. Wees je in ieder geval bewust van de (privacy)risico's mbt social media. ;)

+1.     O0


PV Oost-NL

  • Leerling
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Citaat van: Nick link=msg=1208999 date=1381599746
Ik zou er eerlijk gezegd een geheime groep van maken en straks je nieuwe klasgenoten persoonlijk uitnodigen. Lijkt me niet handig om op deze manier een herkenbare groep politieagenten op facebook samen te stellen. Bij ons was de academie sowieso niet blij met facebookgroepen. In het begin van de opleiding zal daar ook bij stil gestaan worden. Wees je in ieder geval bewust van de (privacy)risico's mbt social media. ;)

Goed idee, zal er een geheime groep van maken.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Op http://www.facebook.com/vrijwilligerbijdepolitie kun je ook redelijk anoniem informatie halen (en wat minder anoniem) delen met toekomstige collega-vrijwilligers  O0