Oefening ME terrein Walibi Holland - Biddinghuizen 01-10-2013

Auteur Topic: Oefening ME terrein Walibi Holland - Biddinghuizen 01-10-2013  (gelezen 3349 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Gepost op: 27 september 2013, 11:42:02
Wij hebben als studenten van de veiligheidsopleidingen vanuit het Deltion College Zwolle een oefening met de ME.
Wij moeten in diverse casussen relschoppers spelen of een andere opdracht vervullen.

De oefening is op dinsdag 1 oktober.

Wat ik zelf begrepen heb, is dat er verschillende ME ploegen komen oefenen.

Komen er toevallig nog Forumleden? Vanuit Politie/ME? (als je dit kenbaar wilt maken)


EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2013, 02:06:01
Een aantal ME'ers herken ik volgens mij uit de oefening van gisteren.
Het middag gedeelte was afgelast, i.v.m. andere bezigheden. Zie onderstaand filmpje:
Harde kern AC Milan aangehouden, Ajax-AC Milan 1-1

Onze oefening werd gedraaid met de ploegen uit Utrecht, leuke ploeg, maar je wil ze niet tegen je hebben haha ;-)

Was een leuke maar ook leerzame oefening voor de ME / AE. We hebben veel kunnen vragen, kijken en ervaren.

Zowel geslagen worden, als zelf mogen slaan, met lange lat.
Wel bijzonder om dit van dichter bij gezien te hebben.

Aantal klas genoten vonden het ook nog wel bijzonder om de pepper uit te proberen.
Zal even kijken of ik dit hier kan plaatsen..   ;D [filmpje]

Uit eindelijk 3x bij AE in de bus gezeten  0098  98uiye

Na deze ervaring weet ik zeker, bij echte inzetten van de ME/AE ben ik ver bij hen vandaan..  :P
* Iets met dikke elleboog  e050 *
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar