MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 228123 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #470 Gepost op: 15 januari 2011, 15:26:13
En er is dus gekozen voor bovenstaande oplossing, jongens wat een gezeur allemaal  :-\

Ja idd, dat lijkt mij de keuze van Visser zelf.


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #471 Gepost op: 15 januari 2011, 16:00:43
En er is dus gekozen voor bovenstaande oplossing, jongens wat een gezeur allemaal  :-\

Idd, ik vind het een prachtig voertuig en mooi afgewerkt die lichtbalk. Hoop dat we die martin hoorns gaan terugzien op alle nieuwe sprinter ambulances 998765


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #472 Gepost op: 15 januari 2011, 18:01:39
Het grappige trouwens is is doordat die Atego geen vrachtwagen is hij ook geen begrenzer hoeft te hebben?
Ik werd laatst ingehaald door die Atego, mijne liep 85 en hij zoefte gok ik met 110 ofzo voorbij? (met OGS)

Ze zijn niet begrensd omdat het een ambulances is en daardoor wel eens met spoed moet rijden, ze kunnen niet met 80 over een snelweg gaan sukkelen als ze bijvoorbeeld van limburg naar A'dam moeten, of andersom. (t is maar een voorbeeld)


Hv noord-holland

  • Beveiliger,verkeersregelaar,EHBO er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #473 Gepost op: 15 januari 2011, 19:03:39
wat een mooie micu ;)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #474 Gepost op: 15 januari 2011, 21:26:43
Volgens mij had er best een platte lichtbalk op het dak gepast! De opbouw is toch ook hoger dan de cabine?

Zo dode hoek camera's. Netjes, neem aan dat er achterop ook 1 zit?


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #475 Gepost op: 16 januari 2011, 12:13:37
Zo dode hoek camera's. Netjes, neem aan dat er achterop ook 1 zit?

Dat is geen dodehoek camera, die camera is bedoeltom alles voor de micu te filmen zodat de patient dit achterin op een joekel van een beeldscherm kan zien, dit kun je zien in 1 van de filmkes die een paar berochten terug zijn geplaatst :)


Dick_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
Reactie #476 Gepost op: 16 januari 2011, 12:20:07
Dat is geen dodehoek camera, die camera is bedoeltom alles voor de micu te filmen zodat de patient dit achterin op een joekel van een beeldscherm kan zien, dit kun je zien in 1 van de filmkes die een paar berochten terug zijn geplaatst :)
Helaas zijn de filmpjes niet meer actief


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #477 Gepost op: 16 januari 2011, 12:23:10
Alle (relevante) filmpjes zijn verwijderd, maar het lijkt mij erg sterk. Een ruime meerderheid van de MICU patienten is in comateuze toestand (ofwel onder narcose).
Daarnaast is er geen (verplichte) dodehoekspiegel aanwezig, de verplichting bestaat uit óf een spiegel óf een camera ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #478 Gepost op: 16 januari 2011, 14:16:59
Alle (relevante) filmpjes zijn verwijderd, maar het lijkt mij erg sterk. Een ruime meerderheid van de MICU patienten is in comateuze toestand (ofwel onder narcose).
Daarnaast is er geen (verplichte) dodehoekspiegel aanwezig, de verplichting bestaat uit óf een spiegel óf een camera ....

Bij de nieuwe serie scania's van ons DC heeft een camera op dezelfde plek zitten voor de dodehoek. Wel handig trouwens dat het glas in de bijrijdersdeur helmaal mee getrokken is.. verkleind hem ook grotendeels...
De verplichting is inmiddels 2 spiegels of 1 camera, spiegel aan de deur en op de plek waar de camera zit, of een 360 graden camera op die plek


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #479 Gepost op: 16 januari 2011, 15:53:26
Alle (relevante) filmpjes zijn verwijderd, maar het lijkt mij erg sterk. Een ruime meerderheid van de MICU patienten is in comateuze toestand (ofwel onder narcose).
Daarnaast is er geen (verplichte) dodehoekspiegel aanwezig, de verplichting bestaat uit óf een spiegel óf een camera ....

de micu van rotterdam had van de 70 ritten maar 3 keer een patient aan boord die bij kennis was, tenminste dit vertelde een chauf of pleeg van die micu.

kan iemand me uitleggen waar die camera zit die de b eelden filmt voor achterin het patienten gedeelte, want deze beelden komen toch echt van bovenaf, vanaf een plek ter hoogte van die lichtbalk. Ik kan trouwnes op de volvo site geen gegevens vinden over een dode hoek camera als optie. maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet opgebouwt zou kunnen worden.
foto: andrew calsbeek 1www.12.frl.nl



Uploaded with ImageShack.us