On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768298 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1370 Gepost op: 19 juli 2012, 15:55:26
Brandweer Wieringen : PRIO 2 RIJKSSTRAATWEG - N99 18,2 DEN OEVER DIER TE WATER WRG846
Regio: 10 Noord-Holland noord
Korps: Wieringen
Post: Den Oever
Soort voertuig + roepnummer: TAS WRG846 (binnenkort 10-5131)
Rukt uit voor soort melding: Dier te water
Maker filmpje: Brandweer Den Oever
Bijzonderheden: Eerste uitruk vanuit de nieuwe kazerne
Lijkt mij opzich wel wat makkelijker nu wegrijden dan bij de oude kazerne (die als ik de beelden mag geloven in het centrum zat), echter is de berijkbaarheid ook verbeterd? En bij de oude kazerne zaten jullie binnen no time op de snelweg, hoe zit dat nu?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


brinky-5034

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • www.brandweerwieringen.nl
    • www.brandweerwieringen.nl
Reactie #1371 Gepost op: 19 juli 2012, 17:30:07
Lijkt mij opzich wel wat makkelijker nu wegrijden dan bij de oude kazerne (die als ik de beelden mag geloven in het centrum zat), echter is de berijkbaarheid ook verbeterd? En bij de oude kazerne zaten jullie binnen no time op de snelweg, hoe zit dat nu?

We zitten nu nog dichter bij de snelweg,voor ons is het dan rechts afslaan en meteen weer rechts af het bus plein op en via het bus plein kunne  we de oprit van de snelweg op.
De locatie is stukken beter als de vorige, daar zaten we ingebouwd tussen de huizen en hadden we vaak last van geparkeerde auto's dat is nu wel anders dus de bereikbaarheid is veel beter,de kazerne ligt nu aan de rand van Den Oever.
Voor sommige mensen is het nu even verder rijden als normaal dus dat gaan we nog ontdekken met de opkomst tijden.
 Brandwacht 1e klas  Brandweer Wieringen  Blusgroep Den Oever


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1372 Gepost op: 19 juli 2012, 17:36:47
Oke, even opgezocht op maps en dan zitten julllie dus aan de havenweg tegenover de voetbalvelden? Dat is inderdaad wel een betere locatie, in mijn gemeente zijn een paar jaar geleden ook 2 nieuwe kazernes gebouwd net buiten de bebouwde kom. Daar was het idem met de oude kazernes en qua opkomsttijden verschilt het hier niet veel geloof ik. Echter ken ik ook een kazerne bij Vuren in de buurt die echt in een buiten gebied staat waar men niet helemaal tevreden over is (de manschappen dan). Is een heel stuk rijden plus de dekking is daardoor een stuk slechter geworden omdat (zover ik begrepen had) 2 posten zijn samengevoegd. Maar ik wens jullie veel succes op de nieuwe locatie en we zien de filmpjes wel verschijnen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


brinky-5034

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • www.brandweerwieringen.nl
    • www.brandweerwieringen.nl
Reactie #1373 Gepost op: 20 juli 2012, 18:06:04
Ja bedankt, zal wel lukken denk ik !
Half September is de bedoeling dat we de officiële opening van de kazerne hebben en de officiële overdracht van het nieuwe voertuig, de precieze datum is nog niet bekent maar zo gauw we dat weten komt dat online.
Die dag zal dan gepaard gaan met een soort open dag, dus daar zijn de forumleden natuurlijk ook van harte welkom  :) maar over die dag kom
ik dan nog terug !  
Oke, even opgezocht op maps en dan zitten julllie dus aan de havenweg tegenover de voetbalvelden? Dat is inderdaad wel een betere locatie, in mijn gemeente zijn een paar jaar geleden ook 2 nieuwe kazernes gebouwd net buiten de bebouwde kom. Daar was het idem met de oude kazernes en qua opkomsttijden verschilt het hier niet veel geloof ik. Echter ken ik ook een kazerne bij Vuren in de buurt die echt in een buiten gebied staat waar men niet helemaal tevreden over is (de manschappen dan). Is een heel stuk rijden plus de dekking is daardoor een stuk slechter geworden omdat (zover ik begrepen had) 2 posten zijn samengevoegd. Maar ik wens jullie veel succes op de nieuwe locatie en we zien de filmpjes wel verschijnen.
 Brandwacht 1e klas  Brandweer Wieringen  Blusgroep Den Oever


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #1374 Gepost op: 8 augustus 2012, 14:25:51
Ja bedankt, zal wel lukken denk ik !
Half September is de bedoeling dat we de officiële opening van de kazerne hebben en de officiële overdracht van het nieuwe voertuig, de precieze datum is nog niet bekent maar zo gauw we dat weten komt dat online.
Die dag zal dan gepaard gaan met een soort open dag, dus daar zijn de forumleden natuurlijk ook van harte welkom  :) maar over die dag kom
ik dan nog terug !
Ik verheug me al op het On-Boardfilmpje van vanmorgen  O0 (Zeer grote brand / Grip 2 Texel)
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #1375 Gepost op: 8 augustus 2012, 17:48:27
Ik verheug me al op het On-Boardfilmpje van vanmorgen  O0 (Zeer grote brand / Grip 2 Texel)
Dacht dat dit hem al was.....
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #1376 Gepost op: 8 augustus 2012, 17:55:39
Ik verheug me al op het On-Boardfilmpje van vanmorgen  O0 (Zeer grote brand / Grip 2 Texel)
Volgens mij ging de 846 niet maar de 845


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #1377 Gepost op: 8 augustus 2012, 18:59:48
Volgens mij ging de 846 niet maar de 845

Blusploeg Den Oever is wel gepiept. Misschien ivm zomerregeling? Ben inderdaad benieuwd of er een filmpje is, maar het zou wel errug leuk zijn! :)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Reactie #1378 Gepost op: 9 augustus 2012, 10:28:45
Volgens mij ging de 846 niet maar de 845
Blusploeg Den Oever is wel gepiept. Misschien ivm zomerregeling? Ben inderdaad benieuwd of er een filmpje is, maar het zou wel errug leuk zijn! :)

p2kflex
06:01:22 08-08-12GROUP-1Prio 1 (inmelden: BNH-INCI-40) (OPS: zeer grote brand) (GRIP: 2) (OPS: compagnie brand) Haventerrein TESO WRG845
GRIP 20202627BRW Wieringen (West) (Blusploeg)
GRIP 20202628BRW Wieringen (Den Oever) (Blusploeg)
GRIP 20202637BRW Wieringen (West) (Lichtkrant)
GRIP 20202638BRW Wieringen (Den Oever) (Lichtkrant)
GRIP 20202639BRW Wieringen (Lichtkrant)

WRG845 is de ts van Hippolytushoef, het gehucht dorp naast Den Oever (Ook gemeente Wieringen)


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #1379 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:43:20
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen