On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768380 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #1460 Gepost op: 8 januari 2013, 19:08:00
Wibautstraat max 50 km/h, ik denk dat het geschreeuw van zijn V8 het spannender maakt dan dat het is.
20 km/h max. door rood is het in ieder geval niet.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Reactie #1463 Gepost op: 11 januari 2013, 17:25:41
A2 3 wordt A1 Zeist Diak Utr
Spoed rit A1 1 Reanimatie Sportschool Utrecht
Beide van user 'jeemienee'
Niet bepaald twee voorbeelden van de veiligste ritjes  :-\
  • Er wordt meermaals zonder noodzaak over de vluchtstrook gereden. Naastgelegen rijstrook is gewoon vrij en op een vluchtstrook kan rotzooi liggen waar je niet overheen wilt rijden.
  • Kruispunten door rood met te hoge snelheid.
  • Onder het motto "Ja, je moet toch wat" schuift-ie het fietspad / half trottoir op. Die fietster weet het ook ff bijna niet meer.
  • Snelheid half op trottoir / half op fietspad ligt ook onveilig hoog. Je zal maar wat enthousiast je woning uitkomen....


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #1465 Gepost op: 11 januari 2013, 23:00:26
Dat zijn al redelijk oude beelden, knooppunt Oudenrijn is al even verbouwd.

Wel heel onhandig voor de diensten dat de linker (afgekruiste) rijbaan vol met auto's stond, had ze veel tijd gescheeld als daar gewoon ruimte was.


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #1466 Gepost op: 11 januari 2013, 23:06:58
Wel heel onhandig voor de diensten dat de linker (afgekruiste) rijbaan vol met auto's stond, had ze veel tijd gescheeld als daar gewoon ruimte was.
Die opmerking verwachtte ik al, maar ik vermoed zomaar dat de strook pas afgekruist is toen ie al vol stond (op dat punt). In de staart van de file zal de strook wel vrij geweest zijn, maar je krijgt m bij een gesloten weg nooit helemaal vrij natuurlijk.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #1467 Gepost op: 12 januari 2013, 11:47:04
Niet bepaald twee voorbeelden van de veiligste ritjes  :-\
  • Er wordt meermaals zonder noodzaak over de vluchtstrook gereden. Naastgelegen rijstrook is gewoon vrij en op een vluchtstrook kan rotzooi liggen waar je niet overheen wilt rijden.
  • Kruispunten door rood met te hoge snelheid.
  • Onder het motto "Ja, je moet toch wat" schuift-ie het fietspad / half trottoir op. Die fietster weet het ook ff bijna niet meer.
  • Snelheid half op trottoir / half op fietspad ligt ook onveilig hoog. Je zal maar wat enthousiast je woning uitkomen....

Makkelijk, he, commentaar geven vanachter je pc!  O0


Wout

  • Politie, operationeel specialist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,373
Reactie #1468 Gepost op: 12 januari 2013, 11:51:26
Makkelijk, he, commentaar geven vanachter je pc!  O0
Het komt wel van een heel ervaren chauffeur van spoedvoertuigen, dus we kunnen zijn commentaar maar beter heel serieus nemen.
Wout


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1469 Gepost op: 12 januari 2013, 12:33:16
Tsja... Ik ben (en blijf) van mening dat je geen mening moet vormen n.a.v. een klein beeldje met misvormd geluid & zicht. Met een onboard camera lijkt het allemaal veel harder te gaan als dat het daadwerkelijk gaat, plus dat je dus veel minder ziet als hetgeen de chauffeur ziet  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !