On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768324 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #160 Gepost op: 16 augustus 2005, 20:58:41
Gaaf filmpje Ronald. ;) Grappig zo'n versneller op de sirene. :D
Groeten, Colin


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:04:44
beter lezen Robin..Die gasten zagen wel dat dat voertuig eraan kwam,maar verrekte het gewoon om even te stoppen.Dat heeft niets met een sirene te maken,maar meer met de mentalitieit van de weggebruiker

Ik heb het wel gelezen, alleen zo ie zo horen ze die sirene niet of nauwelijks!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #162 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:12:15
Ik heb het wel gelezen, alleen zo ie zo horen ze die sirene niet of nauwelijks!
Daar heb je weer die blauwe lampen voor.

Maar al horen ze zo'n wagen met weet ik veel hoeveel decibel aankomen. Je haalt de mentaliteit er niet mee uit. Ikke ikke ikke is het tegenwoordig veel.  :-\


firemanr

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:15:53
Ik heb het wel gelezen, alleen zo ie zo horen ze die sirene niet of nauwelijks!

Binnenin istie haast niet te horen, maar je mag er rustig eens buiten voren komen staan hoor..... ::) ::)


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #164 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:17:14
Ik zou echt pissig worden als iemand zoiets bij mij deed, de reactie v/d chauffeur is dan ook best begrijpelijk.
Groeten, Colin


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #165 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:18:30
Ja, maar ik bedoel dat je hem nauwelijks meer aan hoort komen als je in de auto zit!

Maaruh, hier alvast 1 film vanuit de A-Wagen, later komen er op de website van kazerne Willem nog meer te staan! Als de site van kazerne Willem een eigen dommeinnaam heeft en nog meer films van binnenuit erop staan geef ik wel een seintje!

Hier is de film:
http://media.putfile.com/FilmA-Wagen1


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #166 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:19:10
Ik zou echt pissig worden als iemand zoiets bij mij deed, de reactie v/d chauffeur is dan ook best begrijpelijk.
het gebeurt steeds meer dat er malloten ff snel hun auto ervoor langs drukken,het is steeds weer hopen dat de chauffeur de boel tijdig tot stilstand krijgt  :-X :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #167 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:24:35
Ja, maar ik bedoel dat je hem nauwelijks meer aan hoort komen als je in de auto zit!

Maaruh, hier alvast 1 film vanuit de A-Wagen, later komen er op de website van kazerne Willem nog meer te staan! Als de site van kazerne Willem een eigen dommeinnaam heeft en nog meer films van binnenuit erop staan geef ik wel een seintje!

Hier is de film:
http://media.putfile.com/FilmA-Wagen1
ne,en dit is wel te horen als de sirene maar af en toe aan gaat  ::) ::) ::)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:26:59
Op de momenten dat hij hem uit had is hij niet nodig geweest! En Peter waarom blijf je er over door zeuren???  :'( Ik zeg alleen dat de sirene in de auto bijna niet te horen is!


firemanr

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 16 augustus 2005, 21:29:20
Ik blijf er nog steeds bij, dat je hem OF aan doet OF uit. Ook de reactie van die voetgangers bij dat rode licht zegt al genoeg....... Ze horen eerst niks en dan gooit ie die hoorn erop en moeten ze rennen om aan de overkant te komen. Als ze hem eerder hadden horen komen, hadden ze erop kunnen anticiperen. ;)