On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 769124 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #320 Gepost op: 6 januari 2006, 14:18:29
Yep, zelf gemaakt  tijdens mijn sigma stage dag op de ambu.
Had die dag 2 x A-1 en 3 B ritten.

deze van het filmpje (2e A-1 rit) was op zaterdag middag, dag voor sinterklaas dus erg druk in Zwolle.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #321 Gepost op: 6 januari 2006, 14:24:48
Leuk filmpje, mooi om te zien hoe al die auto's aan de kant gaan.
Groeten, Colin


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #322 Gepost op: 6 januari 2006, 15:30:41
Mooi filmpje SigMaatje! Alleen vraag ik me af of het zo verstandig was om precies midden door die 2 drukste rijstroken te gaan. Persoonlijk was ik naar de meest rechtse rijstrook gegaan. Na het busje met aanhanger was er voldoende ruimte om naar die rijstrook te gaan en die rijstrook was voor het grootste gedeelte leeg voor zover ik het kan zien.


mark.

  • Gast
Reactie #323 Gepost op: 6 januari 2006, 16:05:38
het filmpje loopt bij mij niet zo lekker, vind ik wel jammer want het is een chevy ambu en die motoren maken net zo'n mooi geluid.


Karim

  • Gast
Reactie #324 Gepost op: 6 januari 2006, 18:37:23
Precies, en de auto's gingen mooi vlot opzij allemaal dus ze konden makkelijker middendoor zo.

En als je naar links moet bij de stoplichten dan is die busbaan ook niet altijd 'n goed idee, want tegen de tijd dat jij bij 't stoplicht aankomt kunnen die 2 rijen groen krijgen, en vooral die linkse rij kan niet direct goed zien waar die ambu is omdat er nog een 2e rij auto's naast staat, en dan beginnen die 2 rijen dus te rijden, terwijl jij ze dan allebei zou moeten kruisen omdat je links af wil, kortom, ik zou 't ook zo gedaan hebben als deze chauffeur  ;)


miv

  • Gast
Reactie #325 Gepost op: 7 januari 2006, 21:37:52
Karim, is het al gelukt met uploaden van je london filmpjes?


pesje2

  • Gast
Reactie #326 Gepost op: 25 januari 2006, 18:40:13
Nou,  kijk maar eens dan op deze link.

http://rapidshare.de/files/10505871/Afbeelding_034.avi.html

Vooral het laatste deel van het filmpje is leukl (vanaf de 2e stoplichten)

Arjan

Hoi SigMaatje, heb je ook de hele rid gefilmt? Zag er goed uit vooral bij het laatste stoplicht.
Als je ruimte nodig hebt om hem ergens op te zetten moet je even naar me PM mailen.

Gr. Niels


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #327 Gepost op: 25 januari 2006, 23:16:58
Karim, is het al gelukt met uploaden van je london filmpjes?

KARIM WAKKER WORDEN TRINGELELING  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #328 Gepost op: 26 januari 2006, 00:04:24
KARIM WAKKER WORDEN TRINGELELING  ::)

Moet ze eerst nog even bewerken, her en der wat gevoelige informatie (die besproken wordt) er tussen uit halen  ;)


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #329 Gepost op: 2 februari 2006, 14:56:37
Hoi SigMaatje, heb je ook de hele rid gefilmt? Zag er goed uit vooral bij het laatste stoplicht.
Als je ruimte nodig hebt om hem ergens op te zetten moet je even naar me PM mailen.

Gr. Niels

Nee, heb helaas niet de hele rit gefilmt. Ik had me fotocamera mee en daar past niet zo heel veel op he....
de rest was trouwens over de snelweg die erg rustig was op dat moment dus daar is dan ook niet zoveel aan he.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R