On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 766642 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #470 Gepost op: 20 juni 2007, 20:59:20
ASSISTENTIE POLITIE (OPENEN DEUR) - BAARSSTRAAT - 512 Autospuit Pieter
http://nl.youtube.com/watch?v=IxgTGKAGF2Y

mochten ze er toch nog uit  :D ;)


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #471 Gepost op: 30 juni 2007, 20:30:31
Citaat
Jaja, een ritje van de Hoogwerker van Zeist met P1 naar een OMS melding....

Dit soort filmpjes worden populair, en op zich zijn ze ook niet verkeerd mits er gepast gebruik van wordt gemaakt, bijvoorbeeld instructie of evaluatie van de brw chauffeur.
Dit filmpje is als ik de beelden zie door de bijrijder uit de hand gefilmd. Hier ben ik niet zo blij mee. Wat moet het publiek nou van ons denken, kijk de brandweer rukt uit voor een brand en de bijrijder zit onderweg met een camera in zijn hand te filmen. :o
En zeg nou niet dat het niemand opvalt, want je werkt in een glazen huis en het publiek ziet heus wel wat je doet.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #472 Gepost op: 1 juli 2007, 10:38:32
Toch zeg ik het wel. Het valt inderdaad niet echt op mits je er speciafiek naar gaat kijken. Dit komt vanwege de snelheid dat het voertuig langs komt en men meer op het voertuig let dan op de bemanning.


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #473 Gepost op: 2 juli 2007, 12:12:06
Nou die snelheid valt wel mee hoor, stapvoets over de kruisingen bij roodlicht en niet harder dan 20 km boven de toegestane snelheid. En geloof me, als jij bij een kruising achetr het verkeer vast staat ziet men echt wel dat de bijrijder zit te filmen.
Neem nou gewoon een vaste camera en monteer die op een goede plek, ipv van dit onprofessionele werk. Neem een voorbeeld aan A'dam en andere korpsen die er mee werken.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #474 Gepost op: 2 juli 2007, 17:00:30
Neem nou gewoon een vaste camera en monteer die op een goede plek, ipv van dit onprofessionele werk. Neem een voorbeeld aan A'dam en andere korpsen die er mee werken.

Dankjewel ;D Alhoewel het wel een $%@^( werk was om het te monteren. Want het moet allemaal zo goed vast zitten!


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #475 Gepost op: 2 juli 2007, 17:04:16
ook wij hebben hier een kleefvoet voor maar wat is het probleem als het gezien wordt??

Mensen kunnen toch moeilijk naar een andere gaan? Zoals bij winkels ofzo.. En denk dat veel mensen het niet eens boeit.


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #476 Gepost op: 2 juli 2007, 17:10:15
ook wij hebben hier een kleefvoet voor maar wat is het probleem als het gezien wordt??

Mensen kunnen toch moeilijk naar een andere gaan? Zoals bij winkels ofzo.. En denk dat veel mensen het niet eens boeit.

Automobilisten letten er minder op of kunnen het niet eens zien als het gewoon gemonteerd zit. Als de brandweerman het in de hand heeft ziet het er wel anders uit, en de film word er ook niet echt mooier op. Ik weet dat onze films niet alleen gebruikt worden voor de bezoekers van onze website maar ook voor instructies en voorbeelden bij de rijopleiding.


Jeroen Cupra

  • Gast
Reactie #477 Gepost op: 25 juli 2007, 23:08:25
Hallo allemaal, ik volg deze site al een tijdje en heb misschien een leuk filmpje voor de liefhebbers van blik op de weg, is helaas niet de begeleidings special maar wel iets wat er op lijkt, vooral na een minuutje of 10 wordt het leuk....

http://www.pczapper.tv/pzc5/lfui/index.php?t=p&m=9309&p=3&pm=0

Dan maar zo, het een na laatste filmpje aanklikken ;D


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #478 Gepost op: 31 juli 2007, 12:49:21
Het is een beetje een hobbelig filmpie maar vooruit....



 :D


Bart S

  • Gast
Reactie #479 Gepost op: 31 juli 2007, 22:08:26
Het is een beetje een hobbelig filmpie maar vooruit....



 :D

Tis ook moeilijk om de camera stil te houden als het een keer spannend wordt he Rickie ;D ;D