On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 766666 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #700 Gepost op: 16 februari 2009, 13:46:30
Het lijkt me nu weer eens tijd worden om gewoon weer eens wat on-board filmpjes te gaan plaatsen.
(Kinderachtig cq. negatief) Commentaar word verwijderd....

Jammer dat het zo moet op een (semi) proffesioneel forum  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #701 Gepost op: 20 februari 2009, 17:05:48
Het is dan wel geen Nederlands voertuig, maar wel eens wat anders. Namelijk vanaf de motor. Let goed op het gegeven commentaar.

&feature=related


sylvester1986

  • Gast
Reactie #702 Gepost op: 2 maart 2009, 02:19:06
Dat is eens wat anders, zelf vind ik on-board filmpjes in een politieauto het mooist.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #703 Gepost op: 7 maart 2009, 23:15:36
Het is dan wel geen Nederlands voertuig, maar wel eens wat anders. Namelijk vanaf de motor. Let goed op het gegeven commentaar.


Ik herken de stem van instructiefilms die ik wel eens gezien heb.
Meneer is instructeur voortgezette rijopleidingen. Heldere uitleg over hoe hij observeerd, handeld en waarom dat zo gebeurt.
Heel verhelderend ... zeker voor de leken onder ons die niet met OGS rijden.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


guest3471

  • Gast
Reactie #704 Gepost op: 10 maart 2009, 16:07:29
Ambulancebemanning (terecht) gefrustreerd door flinke files in de stad. Kan niet zo goed achterhalen uit welk land het komt.
(KLIK! kan helaas niet ingesloten worden)

En ook hier file maar dan op z'n Amerikaans; drie banen vol en geen vluchtstrook. Hebben we hier ook maar dit ziet er tóch anders uit..


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #705 Gepost op: 10 maart 2009, 16:24:47
Ambulancebemanning (terecht) gefrustreerd door flinke files in de stad. Kan niet zo goed achterhalen uit welk land het komt.
(KLIK! kan helaas niet ingesloten worden)

haha, en dan dat commentaar eronder:

Citaat
flyerholland (4 dagen geleden)
always the same shit... about the benelux 3 tone... its better then the wails and yelps because they arent directional while the 3 tone is.. but anyways the dutch goverment decided to switch over for to 2 tones for all the emerency vehicles wich is a fucking idiot idea bcuz people wont know what type of vehicle will be cooming because they all have the exact same siren. oohh and it sounds like shit
  ;D  :D
Samen sterk in de hulpverlening!


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #706 Gepost op: 10 maart 2009, 17:24:27
Ambulancebemanning (terecht) gefrustreerd door flinke files in de stad. Kan niet zo goed achterhalen uit welk land het komt.
(KLIK! kan helaas niet ingesloten worden)

Dit is in Brussel - Belgie.

En om even bij die Amerikaans ambulance te blijven, nog een mooie filmpje vind ik deze met een stukje uitleg hoe men daar werkt.


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #707 Gepost op: 10 maart 2009, 22:47:45
Ambulancebemanning (terecht) gefrustreerd door flinke files in de stad. Kan niet zo goed achterhalen uit welk land het komt.
(KLIK! kan helaas niet ingesloten worden)

Ondanks de gigantische drukte erg goed opgelost. En tja het was al een chaos dus wat je aanricht in de stad is niet veel erger ;)


nirosmen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,284
  • Brandmeester, ploegchef en oefenleider
Reactie #708 Gepost op: 25 april 2009, 16:23:03


Filmpje van Brandweer Doetinchem.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #709 Gepost op: 25 april 2009, 18:54:01