On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768380 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #850 Gepost op: 7 maart 2010, 15:49:12
Het is toch in het algemeen bekend dat de meeste brandweermannen/vrouwen houden van een lekkere brand of fik O0
Als er maar geen slachtoffers bij betrokken zijn/of dieren!
Dat weten wij hier misschien wel, maar voor een buitenstaander kan het natuurlijk heel anders overkomen hè ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #851 Gepost op: 7 maart 2010, 21:15:29
Ik zou haast zeggen: jammer voor die buitenstaanders.... een politieman (v) wil een spannende inzet, een ambuteam popelt in een dikke casus te belanden, een brandweerman (v) wil ook een dikke inzet, in dit geval een fik. En een storingsmonteur wil storingen, etcetera.
Wees blij, al die gemotiveerde lui!  ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #852 Gepost op: 11 maart 2010, 11:09:03
Ik zou haast zeggen: jammer voor die buitenstaanders.... een politieman (v) wil een spannende inzet, een ambuteam popelt in een dikke casus te belanden, een brandweerman (v) wil ook een dikke inzet, in dit geval een fik. En een storingsmonteur wil storingen, etcetera.
Wees blij, al die gemotiveerde lui!  ;D



laat ik m van een andere kant benaderen....

Iedereen die bij een hulpverleningsdienst werken houden van uitdagingen, oplossingen verzinnen ad-hoc situatie oplossen.... Dit zijn dingen die je dus niet tegen komt bij routine klussen... dus ja... een dikke casus, spannende inzet... is inderdaad erg leuk te doen... niet voor de betrokkenen... maar wel voor degenen die hulp komen verlenen omdat het voor hen DE uitdaging is om het, ondanks de meest moeilijke situatie, tot een goed einde te brengen...en ja... Dat is heerlijk...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


SiebJr

  • Vrijwillige Brandweer - Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #853 Gepost op: 11 maart 2010, 11:48:53
Mooi verwoord


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #854 Gepost op: 12 maart 2010, 03:50:58
ja dat is misschien de beste omschrijving indd. maar dan nog komt die reactie niet erg "professioneel"over. mooi en goeie hulpverlening of fik(al hebben we ze heel weinig) vind ik ook intressant en leerzaam, maar denk dat je je eens achter de oren moet krabben als je onderweg naar een ongeval bijv effe lekker gaat zitten wooooooouen in de auto.
toch?
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #855 Gepost op: 12 maart 2010, 06:01:29
Zolang je het niet ter plaatse doet..........


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #856 Gepost op: 12 maart 2010, 12:48:21
Of gewoon niet meer filmen. Hoeft men zich ook niet meer te verandwoorden over iets wat men in enthousiasme roept.Zie er zelf geen probleem in maar helaas zijn zijn er dus mensen die er over vallen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #857 Gepost op: 12 maart 2010, 18:45:31
Of gewoon niet meer filmen. Hoeft men zich ook niet meer te verandwoorden over iets wat men in enthousiasme roept.Zie er zelf geen probleem in maar helaas zijn zijn er dus mensen die er over vallen.


Inderdaad. Sowieso niet meer online knallen...(als situaties van genoemde strekking erin voorkomen)

Zo ken ik zelfs een dienst waarbij men niet meer mag lachen tijdens het rijden met A1... (echt waar)  ??? ;D


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Reactie #858 Gepost op: 20 maart 2010, 01:44:32


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #859 Gepost op: 20 maart 2010, 11:21:03
Heerlijk wat een druktemakers, die Italianen!  ;D