On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768398 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #920 Gepost op: 22 juli 2010, 22:20:10
Met een max van 80.

enne de ene helft is voor alle vrouwelijke lezers op het forum, de andere helft voor alle mannelijke lezers.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #921 Gepost op: 7 augustus 2010, 17:14:32



Waneer de brandweer terplaatse komt op 6:25 zie ik al een brandweerman lopen, waar komt deze nou weer vandaan? heeft de politie ook bluspakken ofzo?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #922 Gepost op: 7 augustus 2010, 18:15:05
Waneer de brandweer terplaatse komt op 6:25 zie ik al een brandweerman lopen, waar komt deze nou weer vandaan? heeft de politie ook bluspakken ofzo?

Ja, en een watertank achter in de dienstauto  ::) :-X

In Noord-Holland Noord komt het (nog steeds) voor dat brandweermensen met eigen vervoer naar een melding toe gaan  ;) (en om een vervolgvraag te voorkomen, néé, zonder OGS en zij dienen zich gewoon te houden aan alle verkeersregels)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #923 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:47:42
Ja, en een watertank achter in de dienstauto  ::) :-X

In Noord-Holland Noord komt het (nog steeds) voor dat brandweermensen met eigen vervoer naar een melding toe gaan  ;) (en om een vervolgvraag te voorkomen, néé, zonder OGS en zij dienen zich gewoon te houden aan alle verkeersregels)

En dat doen ze dan natuurlijk ook braaf......


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #924 Gepost op: 9 augustus 2010, 00:52:46
In Noord-Holland Noord komt het (nog steeds) voor dat brandweermensen met eigen vervoer naar een melding toe gaan  ;) (en om een vervolgvraag te voorkomen, néé, zonder OGS en zij dienen zich gewoon te houden aan alle verkeersregels)

En ergens baart het mij dan weer zorgen dat deze vrijwilliger er volledig aangekleed rustig staat te wachten op een brandweerwagen die er met prio1 heen is gereden terwijl hij zich netjes aan alle regels heeft gehouden. Uiteraard met alle respect voor de dames en heren bij de vrijwillige brandweer want die gaan er 100% voor, maar hoe zit het dan met de aanrij tijden? Ach, misschien woonde hij toevallig dichterbij, en okee, de brandweerwagen is waarschijnlijk begrensd (bizar land is dit toch) maar je vraagt je bijna af of je niet beter alle vrijwilligers OGS op hun eigen wagen kan geven en dat er eentje de grote wagen mee naar huis neemt. Zouden ze een stuk sneller ter plaatse zijn, toch?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #925 Gepost op: 9 augustus 2010, 00:54:53
Alsjeblieft niet zeg. En ik denk dat het met de opkomsttijden aan de post misschien een half minuutje scheelt ???
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #926 Gepost op: 9 augustus 2010, 09:56:30
maar je vraagt je bijna af of je niet beter alle vrijwilligers OGS op hun eigen wagen kan geven en dat er eentje de grote wagen mee naar huis neemt. Zouden ze een stuk sneller ter plaatse zijn, toch?
Ik mag van harte hopen dat je dit niet serieus meent :-X ::)


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #927 Gepost op: 9 augustus 2010, 09:59:55
Ach, misschien woonde hij toevallig dichterbij, en okee, de brandweerwagen is waarschijnlijk begrensd (bizar land is dit toch) maar je vraagt je bijna af of je niet beter alle vrijwilligers OGS op hun eigen wagen kan geven en dat er eentje de grote wagen mee naar huis neemt. Zouden ze een stuk sneller ter plaatse zijn, toch?

Lijkt me niet zo een strak plan  ;) O0 De brandweerwagens in NL zijn ook niet begrensd.


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #928 Gepost op: 9 augustus 2010, 10:18:39
En dat doen ze dan natuurlijk ook braaf......
Of ze nu te snel naar de kazerne rijden of naar het incident, ik zie het verschil niet ::)

Volgens mij had ik dit al eerder gepost, maar dan nog maar een keer hè


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #929 Gepost op: 9 augustus 2010, 10:23:39
Afgezien van het 'hoe rijd je er naartoe' verhaal ....

Wat gebeurt er als je ter plaatse komt en hij komt er aan alle kanten uitzetten ? Met een autobrandje kan je zeggen 'hij heeft een 2 kilo poeder bij zich' waarmee je wat kan proberen; maar bij een woningbrand ?

Je zal niet de eerste zijn die door de familie naar binnen geschopt wordt onder het uitroepen van 'ga eens wat doen'. Toch ?

Peen
Redacteur van