auto spiegel

Auteur Topic: auto spiegel  (gelezen 7813 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pluisje

  • Gast
Gepost op: 25 juni 2005, 14:42:10
kom ik gisteren avond thuis zet mijn auto op de parkeerplaats ben druk bezig met alles er uit te pakken komen er een stel jongens aan fietsen die werkelijk alle auto spiegels er af trapte ook de mijne waar ik bij stond en dan ook nog zeggen dat ik mijn mond moet houden..
even gedacht weer in de auto te stappen en ze er gewoon af te rijden toch verstandig gebleven dan maar de politie gebeld....
wel ja moest eerst wel 10 min wachten omdat alle mede werkers bezet waren ,toen ze uiteindelijk kwamen waren de vogels uit eindelijk al gevlogen.
moest ik er ook nog zelf achter aan bellen vanmorgen of ze er nog iets aan gedaan hadden, dus niet...
ik heb er zo genoeg van heb onder tussen elke week wel schade aan mij auto de garage heeft geen spiegel meer(moet besteld worden)ik mag niet zonder spiegel rijden fffffffffffff moet toch werken....
en dan nu mijn vraag.......
is hier nu niets tegen te doen, moet ik dit allemaal maar pikken..
of zal ik nu toch maar eigen rechter gaan spelen en ze gewoon van de fiets rijden, voor mij maakt het niets meer uit mijn auto is toch al zwaar beschadigd...
ikheb er zo genoeg van gaat al jaren zo, kost wel heel veel geld, en wij zijn in staat om hier echt zelf actie te onder nemen.
dit is toch niet meer normaal,en de politie kan helemaal niets doen...
o ja ze horen wel telkens mijn verhaal aan hoor ,en zeggen ook wel eerlijk dat zij het probleem kennen....

MAAR DOEN OF KUNNEN ER NIETS AAN DOEN...

FFFFFFFFFFFFFFFF ZO DAT BEN IK KWIJT.. >:( >:( >:( >:(




paul_hartog

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2005, 17:06:35
gewoon die gastjes aanhouden en de politie bellen en die kunne ze dan gelijk meenemen :laugh:


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2005, 17:08:23
gewoon die gastjes aanhouden en de politie bellen en die kunne ze dan gelijk meenemen :laugh:
ja een clubje gasten aanhouden en overdragen aan de politie   ::) :-X


Target77

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2005, 17:09:51
Vergeet dan niet van te voren een ambulance voor jezelf te bestellen.... altijd handig op voorhand  :-X :-X


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2005, 17:18:20
ehm, ik ken het type jeugd die dat soort dingen uithalen vrij goed, en het is niet verstandig dat je daar in je eentje op af gaat, zegmaar :-X en áls je er toch op af wilt gaan, neem dan 2 bodybuilders mee... dan heb je een kleine overlevingskans


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2005, 17:20:06
Dat niet alleen. Ze zijn sneller weg dan je ze kan pakken. Die kans is klein. Signalement onthouden, politie bellen. Meer kun je niet doen.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6 Gepost op: 25 juni 2005, 18:32:25
Wat denk je van snel ff een fotootje maken...... ;) Perfekt signalement!!!  ;D ;D ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #7 Gepost op: 25 juni 2005, 18:49:31
Of zet enkele dagen een camera gericht op de auto`s vanuit een kamer raam of zo.
Dan heb je in ieder geval bewijs wie het gedaan heeft.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #8 Gepost op: 25 juni 2005, 20:22:49
honkbalknuppel ?

mag niet kost je een kleine boete, maar dat is het waard ze komen niet meer terug


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 25 juni 2005, 20:25:04
en 3,75 voor de aanschaf van de knuppel niet te vergeten
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !