Bordjes 'Brandweer' in auto.

Auteur Topic: Bordjes 'Brandweer' in auto.  (gelezen 39049 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2005, 23:41:56
aangezien ik geen auto heb... geen  ;D ;D


Target77

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 2 juli 2005, 08:28:45
aangezien ik geen auto heb... geen  ;D ;D
...en jij zit ook niet bij de brandweer!!  :P :P


polki

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2005, 10:29:07
Ik vind een bordje altijd zo overdreven, net of je er inderdaad voorrang van krijgt, of dat de politie je doorlaat rijden!

Ik vind het meer een idee hebben, van kijk mij eens, ik zit bij de brandweer!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 2 juli 2005, 10:52:25
Ik vind een bordje altijd zo overdreven, net of je er inderdaad voorrang van krijgt, of dat de politie je doorlaat rijden!

Ik vind het meer een idee hebben, van kijk mij eens, ik zit bij de brandweer!
Tja,sommige mensen zijn nog steeds trots op het feit dat zij bij de brandweer zijn  ::) ::)


Target77

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 2 juli 2005, 12:59:53
Ik vind een bordje altijd zo overdreven, net of je er inderdaad voorrang van krijgt, of dat de politie je doorlaat rijden!

Ik vind het meer een idee hebben, van kijk mij eens, ik zit bij de brandweer!

En wat als je met je auto nou een heel klein ietsie pietsie beetje verkeerd geparkeerd staat bij de kazerna voor een uitruk??


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 2 juli 2005, 22:44:31
En wat als je met je auto nou een heel klein ietsie pietsie beetje verkeerd geparkeerd staat bij de kazerna voor een uitruk??
Dan zou ik es vragen of ze van de gemeente niet eens een parkeerplaats erbij kunnen regelen ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 2 juli 2005, 22:51:35
Dan zou ik es vragen of ze van de gemeente niet eens een parkeerplaats erbij kunnen regelen ::)
Nou,ik kan me die opmerking van Target wel voorstellen.Wij zitten nog in de ongelukkige positie dat we een in 1 straatje zitten tesamen met een tennisvereniging,en die tennisvereniging wil nogal eens een toernooi houden en daar is opzich niks mis mee.

Alleen daar komen zeer veel mensen op af,vaak van buiten het dorp waardoor er al diverse malen is voorgekomen dat wij dus niet meer op het terrein van de brandweer konden komen met privčauto,s.Dat is op zich nog niet erg,maar dan konden we er nauwelijks er meer uit  met de TS wat al schade tot gevolg heeft gehad aan een auto van een tennisser.

De politie heeft toegezegt streng te gaan controleren op foutparkeerders,en om te vookomen dat er auto,s van ons op de bon zouden worden gezet wordt er dus speciaal gelet op de brandweerbordjes die laten ze met rust.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #17 Gepost op: 2 juli 2005, 22:52:54
De politie heeft toegezegt streng te gaan controleren op foutparkeerders,en om te vookomen dat er auto,s van ons op de bon zouden worden gezet wordt er dus speciaal gelet op de brandweerbordjes die laten ze met rust.
Ik hoor net dat ik in Eemnes geld kan verdienen met brandweerbordjes verkopen :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2005, 22:53:58
Ik hoor net dat ik in Eemnes geld kan verdienen met brandweerbordjes verkopen :P
Als jij een beetje leuk onder de reguliere prijs gaat zitten welja  ;D ;D ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 3 juli 2005, 00:24:07
Dat probleem hadden wij ook een beetje....het ernaast gelegen bedrijf parkeerden hun auto's ook bij ons op het terrein, met als gevolg: als er een uitruk was, kon je zelf je auto nergens meer kwijt. Ze hebben nu 12 parkeerplaatsen voorzien van borden: "Alleen brandweer!"
Scheelt een stuk. ;)