The Bravest

Auteur Topic: The Bravest  (gelezen 2227 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Gepost op: 28 juli 2005, 21:21:34
Wellicht een leuke tip voor degenen die "Reality TV" in hun pakket hebben zitten. Elke woensdag, donderdag en vrijdag tussen 20:00 en 20:30 wordt "The Bravest" uitgezonden. Hierin staat elke aflevering een ander (groot) brandweerkorps in Amerika centraal. Een ploeg wordt gedurende een dienst gevolgd en uit alle inzetten zie je dan een selectie. Dat kunnen dus heftige brandenzijn, maar containers die bij aankomst al uit zijn komen ook voor. Alles is van dichtbij gefilmd, sommigen hebben zelfs een camera op hun jas zitten zodat je dus echt vooraan in de actie zit. Ik vind het zelf een leuke serie omdat het niet gedramatiseerd is zoals zoveel reality shows.

Groetjes,

Bart




Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2005, 08:24:35
Dat heb ik wel eens gezien ja, volgen ze toch ook de ambulance? En bedankt voor de tip. ;)
Groeten, Colin


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2005, 09:33:14


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2005, 10:01:42
Ik heb op de site van Reality tv gekeken maar daar staat voor vanavond geen aflevering van The Bravest gepland. ???
Groeten, Colin


Bart S

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 29 juli 2005, 17:31:48
Ik heb op de site van Reality tv gekeken maar daar staat voor vanavond geen aflevering van The Bravest gepland. ???
Je hebt gelijk... en als ik verder kijk zie ik de komende week ook niks meer :(
Dus of het is afgelopen... (terwijl ik juist deze week nog een spotje zag waarin werd aangekondigd dat het elke woens, donder en vrijdag is), of de programmering op de site klopt niet met wat er bij ons uitgezonden wordt... ???

Groetjes,

Bart


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2005, 17:36:19
Ik ga vanavond toch voor de zekerheid even kijken.
Groeten, Colin


Bart S

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 juli 2005, 20:02:23
Ik ga vanavond toch voor de zekerheid even kijken.
Verstandig, want zojuist is het inderdaad begonnen  ;D

Bart (gaat nu weer gauw terug naar de TV)


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #7 Gepost op: 30 juli 2005, 02:36:16
een tijdje terug kwam het nog 2x per dag ofzo, maar toen waren het heel veel herhalingen :-\