Unieke blik achter de schermen bij het arrestatieteam - maandag 12/01/2015 22:05 Lauren op 3 NPO3

Auteur Topic: Unieke blik achter de schermen bij het arrestatieteam - maandag 12/01/2015 22:05 Lauren op 3 NPO3  (gelezen 9092 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Landelijke Eenheid @PolitieLE
Om 22.05 uur op npo 3 is het arrestatieteam te zien in het programma Lauren! Een klein kijkje in de keuken van deze ondersteunde dienst.
2:53 PM - 12 Jan 2015



Het AT is te zien bij verschillende instappen en  een oud AT-er geeft uitleg over het werk.
2:55 PM - 12 Jan 2015


Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Lauren!

http://www.npo.nl/lauren/12-01-2015/AT_2026965

Arrestatieteam - Maandag om 22:05

Lauren krijgt een unieke blik achter de schermen bij het Arrestatieteam van de politie. Een speciaal voor de gevaarlijkste klussen getrainde politie eenheid. Wat ze doen lees je wekelijks in de krant, maar wie het zijn en hoe ze precies werken, dat weet niemand. Lauren mag bij hoge uitzondering een paar dagen meelopen, trainen en de spectaculaire arrestaties van dichtbij meemaken. Lauren probeert er, terwijl ze met 180 km p/u naar de volgende actie racen, achter te komen waarom deze agenten kiezen voor deze eenheid. Hebben ze een enorm rechtvaardigheidsgevoel, zijn ze op zoek naar extra spanning? En waarom zijn er eigenlijk zo weinig vrouwen bij?
Samen sterk in de hulpverlening!


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Was een interessant kijkje achter de schermen  :).


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Vanavond was Lauren Verster op de NPO, zij liep mee bij het AT (DSI)
Terugkijken kan via http://www.npo.nl/lauren/12-01-2015/AT_2026965  O0


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Ja gezien! Mooie unieke inkijk binnen het AT. Nog niet eerder zo uitgebreid gezien. ..


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Zeer vette inkijk van een zeer klein deel van het vak. Vind vaak persoonlijk storende dat de presentatie zoveel aandacht vraagt ten opzichte van het onderwerp.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
 Viel mij inderdaad ook op. Vond haar af en toe storend aanwezig. Maar verder een tof programma voor een "kijkje in de keuken" bij het AT.

Staat de inzet van de 3 meisjes op het dak van de inrichting hier ook ergens op het forum als incident?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


TMD13

  • Verpleegkundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Hele bijzondere inkijk in het leven van een AT'er :-) Er gebeurd veel meer achter de schermen dan wij vaak weten blijkt maar weer ;-)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Interessante uitzending. Maar dat 'blonde' van de presentatrice kwam wel heel erg tot uiting... Idd nogal storend.

Vraag me af of er niet toch teveel info gegeven is. Als mijn buurman een sportief type is die echter altijd en eeuwig gescheiden van zijn vrouw boodschappen gaat doen, ga ik 'm nu toch met andere ogen bekijken...  :)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Mwah. Laten we zo zeggen, het is ook geen topgeheim. Als je buurman zeer regelmatig komt voorrijden in een hele dure auto, voorzien van dikke bepantsering dan gaat er denk ik ook wel een keer een lampje branden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein