p2000 melder

Auteur Topic: p2000 melder  (gelezen 6918 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112limburg

  • Gast
Gepost op: 8 augustus 2005, 19:47:03
Is het misschien mogelijk om een soort gelijke melder te maken voor de brandweer en de ambulance zoals je nu op de piepers zichtbaar worden.  Dat je een automatische een scherm te zien krijgt met de nieuwe meldingen. voor mij gaat het voornamelijk om P2000 regio limburg-zuid




IkWilbert

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:08:11
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.... bedoel je een pager? Zoals bij p2000shop.nl? Of bedoel je iets voor op je computer, zodat je een popup krijgt wanneer er een melding is.  ???


112limburg

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:21:34
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.... bedoel je een pager? Zoals bij p2000shop.nl? Of bedoel je iets voor op je computer, zodat je een popup krijgt wanneer er een melding is.  ???

Ik bedoel dat je een popup krijgt op je pc.


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2005, 22:30:37
ik weet wel dat het mogelijk is via sms  ;D maar op de computer een pop-up dat weet ik niet


ollie76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2005, 01:59:31
Even dit progje dowloaden: http://www.p2000mm.nl/
Kun je naar eigen inzicht instellen. Je bent alleen wel afhankelijk van anderen die een p2000 decoder online hebben staan. Ook zit er iets vertraging in de meldingen die je op je scherm krijgt. (deze gebruik ik zelf met veel plezier)

Als je zelf aan de gang wilt, kijk dan even hier: http://www.p2000-flex.tk/

en als laatste ken ik nog dit : http://www.pagershop.nl/flexbox.html

succes ermee


112limburg

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 9 augustus 2005, 06:04:17
Deze programma's ga ik eens uitproberen :)


Rolf

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 9 augustus 2005, 22:58:21
Is het niet makkelijker om een pager aan te schaffen?
Als er in Z-Limburg iets gebeurd van betekenis krijg ik een melding of je moet zelf PDW op je PC zetten het filter kun je zo instellen dat de PC een wav afspeelt als er een melding binnen komt pingetje voor een TAS en een grote ping voor de OvD.

Groetjes uit Geleen


Tazzie

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2005, 20:26:25
ik weet wel dat het mogelijk is via sms  ;D maar op de computer een pop-up dat weet ik niet

Wellicht kan je uitleg geven over hoe je dit dan via sms kan krijgen ??
Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar :D


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2005, 22:11:56
ik weet niet precies hoe het via sms gaat maar ik weet wel dat het mogelijk is omdat sommige collega's van ons het wel hebben en dat koste wel geld maar echt hoe weet ik niet maar dat zoek ik even uit


Tazzie

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 14 augustus 2005, 22:18:46
ik hoor het graag

En met dat programmatje op je computer werkt ook super leuk.
Zo blijf je ene beetje op de hoogte van wat er gebeurd.
Super handig, en als ik het goed lees kan je zelfs filteren zodat je alleen de alarmeringen krijgt van bv de code gebieden die jij erin wilt