Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 144652 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #850 Gepost op: 15 september 2015, 11:42:40
Citaat van: nicolien link=msg=1372538 date=1442306726
Ook ik heb gisteren een mailtje gehad.
Moet 6 oktober in Apeldoorn zijn :) hoop dat dit een beetje te doen is met de auto iedere dag vanuit Nieuwegein. Ben totaal geen fan van het OV haha.
Alleen nog een afspraak maken om kleding te passen. Can't wait!  098uo
Zit nu in Spanje. WiFi hier is niet zo snel haha dus lees m'n e-mail niet iedere dag.
Nog even een straaltje zon pakken voor ik volgende maand hard aan de bak kan  :P

Jup hier nog 1, ik moet vanuit Almere iedere dag die kant uit. Maar alsnog liever dat dan naar Amsterdam.
Dan weet je zeker dat je iedere ochtend vast staat. Vanuit Nieuwegein denk ik dat met name de A28 naar Amersfoort misschien een probleem zal zijn. De A1 is met name druk in de richting van Amsterdam, maar ja het blijft ochtendspits. Fijne vakantie en ik zie jullie wel over 2 weken.


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #851 Gepost op: 15 september 2015, 11:47:07
Citaat van: Rickkky link=msg=1372552 date=1442310160
Jup hier nog 1, ik moet vanuit Almere iedere dag die kant uit. Maar alsnog liever dat dan naar Amsterdam.
Dan weet je zeker dat je iedere ochtend vast staat. Vanuit Nieuwegein denk ik dat met name de A28 naar Amersfoort misschien een probleem zal zijn. De A1 is met name druk in de richting van Amsterdam, maar ja het blijft ochtendspits. Fijne vakantie en ik zie jullie wel over 2 weken.

Al blijf je de ochtendspits vaak wel aardig voor denk ik, aangezien de eerste les meestal om 08:00 begint en je best ruim daarvoor aanwezig wil/moet zijn i.v.m. omkleden enzo. Succes in ieder geval en wie weet komen er meer mensen uit dezelfde hoek en kan je carpoolen :)
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #852 Gepost op: 15 september 2015, 11:59:29
Kwam altijd vanuit Houten naar Apeldoorn. In de ochtend heb je nergens last van (tenzij er een verkeersongeval o.i.d. is) in de middag pak ik altijd de A1, A30 en dan A12!
Tegenwoordig rij ik vanuit Gouda naar Apeldoorn en dat is nog redelijk te doen.


nicolien

  • Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #853 Gepost op: 15 september 2015, 12:03:42
Citaat van: Bas94 link=msg=1372555 date=1442310427
Al blijf je de ochtendspits vaak wel aardig voor denk ik, aangezien de eerste les meestal om 08:00 begint en je best ruim daarvoor aanwezig wil/moet zijn i.v.m. omkleden enzo. Succes in ieder geval en wie weet komen er meer mensen uit dezelfde hoek en kan je carpoolen :)

Precies, we zien elkaar allemaal de 6e. Dan kunnen we vast wel iets afspreken ;)
Ja, als we half 8 op school moeten zijn dan moet ik uiterlijk om half 7 van huis weg. Misschien ben ik de spits dan net voor. Maar goed, ik zal het vanzelf merken


Anous

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #854 Gepost op: 15 september 2015, 13:44:42
Hi allemaal, nog nooit gereageerd,  maar ik lees wel al vanaf het begin mee. Ook ik ben aangenomen voor Midden Nederland als hoofdagent.
6 oktober mag ik ook gelijk mijn kleding passen. Helaas loopt het niet helemaal soepel qua kleren en komen mijn mailtjes niet aan. Hopelijk komt het toch allemaal op tijd in orde!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #855 Gepost op: 15 september 2015, 14:41:51
En inmiddels een datum voor de kleding. 15 oktober. Eerste anderhalve week academie dus in 'burger'. Ze hadden me vorige week ingepland, maar mij daar geen uitnodiging voor verstuurd. Helaas.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #856 Gepost op: 15 september 2015, 14:43:11
Citaat van: PWB link=msg=1372597 date=1442320911
En inmiddels een datum voor de kleding. 15 oktober. Eerste anderhalve week academie dus in 'burger'. Ze hadden me vorige week ingepland, maar mij daar geen uitnodiging voor verstuurd. Helaas.
Dat is onhandig zeg ! Dat wordt dat sporten in eigen kleding vrees ik!
Gelukkig komt de eerste dag iedereen in burger, althans bij ons.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #857 Gepost op: 15 september 2015, 14:45:25
Citaat van: PWB link=msg=1372597 date=1442320911
En inmiddels een datum voor de kleding. 15 oktober. Eerste anderhalve week academie dus in 'burger'. Ze hadden me vorige week ingepland, maar mij daar geen uitnodiging voor verstuurd. Helaas.
Dat is balen! We blijven volgens mij allemaal in burger lopen totdat de hele klas geüniformeerd is.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #858 Gepost op: 15 september 2015, 14:52:58
In dat geval: sorry Wolfs. Nog even in de kast laten hangen dus   0098
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #859 Gepost op: 15 september 2015, 14:55:30
Vaak wordt er op de eerste dag afspraken gemaakt over het uniform. Het kan zo maar zijn dat je pas over twee weken echt het uniform aan moet!

Kledingpunten krijg je volgens mij na 1 jaar werken. Dan kan je gebruik gaan maken van de kledingwinkel.

Hebben jullie al te horen gekregen op welke bureaus jullie geplaatst worden?