Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 144171 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1030 Gepost op: 2 december 2015, 17:59:38
Citaat van: PWB link=msg=1389102 date=1449057540
dat van die 3 diensten meelopen is inderdaad nog steeds. Alleen niet elk wijkteam laat studenten tijdens de Blauwe Maand al meerijden met de noodhulp.

Dit ligt natuurlijk aan je wijkteam.

Citaat van: Sjoerdiej link=msg=1388971 date=1449003548
Gewoon 5 dagen in de week, wij starten altijd om 08:00 uur met een briefing, en hebben meestal om 16:00 uur een debriefing.
Soms ook les tot 17:00 uur.
Binnen deze uren heb je 1 uur lunch pauze, en soms wat zelfstudie / taalprefect uren. :-X

Hahaha leuk om te horen, dat jullie ook aan (de)briefing doen. Dacht eerlijk gezegd dat alleen Amsterdam dat had.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1031 Gepost op: 2 december 2015, 18:32:25
Dit ligt natuurlijk aan je wijkteam.

Hahaha leuk om te horen, dat jullie ook aan (de)briefing doen. Dacht eerlijk gezegd dat alleen Amsterdam dat had.
In Apeldoorn doen we ook aan een briefing alleen die is op maandag ochtend en de debriefing is vrijdag middag. ;)

Wat vinden jullie van de regielijn lessen/opdrachten?


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1032 Gepost op: 2 december 2015, 19:09:22
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389168 date=1449077545
In Apeldoorn doen we ook aan een briefing alleen die is op maandag ochtend en de debriefing is vrijdag middag. ;)

Wat vinden jullie van de regielijn lessen/opdrachten?

Wij doen hem elke dag. Maakt niet uit hoe laat we beginnen. Als iedereen van de klas aanwezig is, beginnen we met de briefing. Als we onze laatste les hebben, doen we aan het einde van de les de debriefing. We nemen dan alle opdrachten door die we gekregen hebben van de dag zelf en nemen de opdrachten mee voor aankomende week of later.

Tja... Voor nu vind ik het nog vrij makkelijk de opdrachten (maar dan spreek ik voor mijzelf). Maar de regielijn lessen  :-\ zegt genoeg denk ik.
Voor de opdrachten van regielijn voor in het korps, vind ik wel veel en zeker voor zo'n korte periode.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1033 Gepost op: 2 december 2015, 19:13:54
@MaartenQ
Hoe worden jullie vormingsuren ingevuld? Bij ons heb je af en toe een cross-fit les en in de uren zonder docent wordt men geacht zelfstandig met Professioneel Fit aan de gang te gaan.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1034 Gepost op: 2 december 2015, 19:18:06
Wij doen hem elke dag. Maakt niet uit hoe laat we beginnen. Als iedereen van de klas aanwezig is, beginnen we met de briefing. Als we onze laatste les hebben, doen we aan het einde van de les de debriefing. We nemen dan alle opdrachten door die we gekregen hebben van de dag zelf en nemen de opdrachten mee voor aankomende week of later.

Tja... Voor nu vind ik het nog vrij makkelijk de opdrachten (maar dan spreek ik voor mijzelf). Maar de regielijn lessen  :-\ zegt genoeg denk ik.
Voor de opdrachten van regielijn voor in het korps, vind ik wel veel en zeker voor zo'n korte periode.
Over lessen hoeft inderdaad niks gezegd te worden. Opdrachten zijn ook niet moeilijk maar ik heb er helemaal niks mee :p


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1035 Gepost op: 2 december 2015, 19:23:02
@MaartenQ
Hoe worden jullie vormingsuren ingevuld? Bij ons heb je af en toe een cross-fit les en in de uren zonder docent wordt men geacht zelfstandig met Professioneel Fit aan de gang te gaan.
Wij krijgen momenteel alleen maar AZ. Professioneelfit uren krijgen wij pas in tertiel 2 in het rooster. Wordt nu van je verwacht dat je het in de vrije studie uren doet. Die we bijna niet hebben....

Hoe is de 0-meting bij jullie klas gegaan? Bij ons hadden veel mensen er moeite mee. Vooral de meiden, met roeien, optrekken en opdrukken. Ook waren er enkele jongens die dat niet haalde.

Onze klas is trouwens aardig in verhouding met mannen/vrouwen. 14 mannen en 10 vrouwen. Is dit bij jullie ook het geval?


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #1036 Gepost op: 2 december 2015, 19:23:15
Vraagje hebben jullie de eed nu in uniform mogen doen? Of moest iedereen in burger?


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1037 Gepost op: 2 december 2015, 19:25:48
Vraagje hebben jullie de eed nu in uniform mogen doen? Of moest iedereen in burger?
Mijn eenheid(Midden-Nederland) heeft nog optijd via de facilitaire dienst wat kunnen regelen zodat iedereen in het nette pak beëdigd kon worden. Mooi moment. Toen pas kwam bij mij het besef dat ik nu eindelijk mag doen wat ik al zolang wilde doen. Zal mij altijd bij blijven.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1038 Gepost op: 2 december 2015, 19:26:51
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389181 date=1449080582
Wij krijgen momenteel alleen maar AZ. Professioneelfit uren krijgen wij pas in tertiel 2 in het rooster. Wordt nu van je verwacht dat je het in de vrije studie uren doet. Die we bijna niet hebben....

Hoe is de 0-meting bij jullie klas gegaan? Bij ons hadden veel mensen er moeite mee. Vooral de meiden, met roeien, optrekken en opdrukken. Ook waren er enkele jongens die dat niet haalde.

Onze klas is trouwens aardig in verhouding met mannen/vrouwen. 14 mannen en 10 vrouwen. Is dit bij jullie ook het geval?
Bij ons wordt er al vanaf dag 1 op ProfessioneelFit gehamerd. Nagenoeg iedereen heeft de 0-meting gehaald, uit me hoofd 1 of 2 mensen niet. Wij hebben 21 mannen en 2 vrouwen in de klas.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1039 Gepost op: 2 december 2015, 19:29:30
Citaat van: jimmy link=msg=1389182 date=1449080595
Vraagje hebben jullie de eed nu in uniform mogen doen? Of moest iedereen in burger?
Bij ons in de eenheid heeft de beëdiging in het operationele uniform plaatsgevonden. Dit werd ook mede mogelijk gemaakt met kleding lenen van klasgenoten.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.