Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 69701 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Het is een beetje laat maar toch zijn er hier mensen die naar Lowlands gaan. Als hulpverlener of als gast???


Ik zal  elke avond  om 20.00 uur mijn 12 uurs aanvangen beginnende vanavond.

Waar ik zit op het terein is altijd weer een verrassing maar ik hoop niet te vaak op ZULU (camping 7) dat zijn namelijk  :-X  :-X slaapdiensten. :-\.

Nouja ik lees zie het wel.

Groet Arend




Pim de Ruijter

  • Gast
Ik ga er niet heen, helaas... Heel veel plezier daar!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Het is een beetje laat maar toch zijn er hier mensen die naar Lowlands gaan. Als hulpverlener of als gast???


Ik zal  elke avond  om 20.00 uur mijn 12 uurs aanvangen beginnende vanavond.

Waar ik zit op het terein is altijd weer een verrassing maar ik hoop niet te vaak op ZULU (camping 7) dat zijn namelijk  :-X  :-X slaapdiensten. :-\.

Nouja ik lees zie het wel.

Groet Arend
Veel plezier Arend,je zult een aantal collega,s van mij tegekomen die de brandveiligheid in de gaten houden  ;)


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Veel plezier Arend,je zult een aantal collega,s van mij tegekomen die de brandveiligheid in de gaten houden  ;)

Via de smeba ??? of gewoon .


Trouwens het is heel leuk om al die mensen te zien sjokken sjouwen met allerlei troep. Vooaral 's avonds heb je de leukste onzinnige dingen/ gesprekken met elkaar.  ;D  ;D  ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Via de smega ??? of gewoon .


Trouwens het is heel leuk om al die mensen te zien sjokken sjouwen met allerlei troep. Vooaral 's avonds heb je de leukste onzinnige dingen/ gesprekken met elkaar.  ;D  ;D  ;D
via Smeba  ;)


Jasper

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
ik laat het dit jaar aan mij voorbij gaan....ben nog aan het afkicken van de Vierdaagsefeesten Nijmegen.... :o
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Als ik had gekund (universiteitsintro zit in de weg), zou ik graag als ehbo-er zijn gegaan...
Jasper, je wordt toch geen watje he? Die feesten zijn weken geleden.
Arts  www.alphalog.nl


Kanarie

  • Gast
Die feesten zijn weken geleden.


............ en ik ben nog steeds aan het nagenieten :D :D ...... (bij vlagen) [/color]

En nog zoveel andere dingen te doen... dus Lowlands moet het zonder mij stellen.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Ook Ik ben er niet bij.
Ben uitgeloot :-\

Maar dat mag de pret niet drukken.
Arend is op tijd aangekomen op het terrein en had er al verschillende ambulance mensen uit het drenthse gezien die hij dus mocht gaan vervelen vanacht :P
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Jasper

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Delta...wat dacht je van evalueren...óm het volgend jaar beter te doen....en natuurlijk de rest van de hulpverleningen...terwijl jij je biertje staat te drinken tijdens de introductie....veel plezier!
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen