Ambulancevoertuig met aanhangwagen

Auteur Topic: Ambulancevoertuig met aanhangwagen  (gelezen 2998 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Gepost op: 25 augustus 2005, 23:16:14
Ik heb wel eens diverse Rode Kruisvoertuigen en EHBO-auto's gezien met een aanhangwagen, maar een ambulanceauto met aanhangwagen kende ik nog niet.
Deze auto is van EMS (Event Medical Service).






brw_sluis

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2005, 23:54:24
SIGMA toch wel ? ::)


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 26 augustus 2005, 02:07:09
Ik neem aan dat Nils met " diverse Rode Kruisvoertuigen" uiteraard ook de SIGMA voertuigen bedoeld.


miv

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2005, 04:36:27
OOOOOOEEEE , wat een mooi voertuig, ook die aanhangwagen en al die lampen en zo, typisch amerikaans!!!! netjes hoor. maar wel een vraag, dit is een ambulance van ems, maar er staat wel 112 op en zo, word deze ook voor 112 dingen ingezet?


brw_sluis

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2005, 11:38:04
Ik neem aan dat Nils met " diverse Rode Kruisvoertuigen" uiteraard ook de SIGMA voertuigen bedoeld.

Ja dat is natuurlijk best mogelijk ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2005, 13:11:22
Ik vermoed dat zij enkel op evenementen e.d. aanwezig zijn maar geen reguliere 112-inzetten doen, net al al die andere EHBO-bedrijfjes die overal als paddestoelen uit de grond schieten.
Volgens mij waren zij vorig jaar aanwezig op Mystery Land in Hoofddorp. Dit weekend is het weer Mystery Land, dus wellicht dat deze combi nog wel te zien is daar....

Verder is in Hoofddorp het evenement Meerlive, waar deze club rondloopt: http://www.ehbo-diensten.nl/ en zo zullen er nog veel meer zijn denk ik...

Groeten,

Bart


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:12:17
klopt inderdaad, vorig jaar stond dat ding op mysterly land! ik heb em daar gezien (ben er niet geweest zelf maar vanaf een heuvel gekeken)

en dit jaar is ie der misschien weer
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #7 Gepost op: 26 augustus 2005, 18:37:08
Is er iets meer bekent over de aanhanger. Hij ziet er uit alsof het een verongelukte Ambulance is waarvan men de cabine heeft afgehaalt.

Overigens een mooie strake en goed bijelkaarpassende combinatie.


mark.

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2005, 19:24:45
Is er iets meer bekent over de aanhanger. Hij ziet er uit alsof het een verongelukte Ambulance is waarvan men de cabine heeft afgehaalt.

Overigens een mooie strake en goed bijelkaarpassende combinatie.

de aanhanger zou ook gewoon een oudere ford kunnen zijn met heel veel kilometers op de teller, die leveren als tweedehands voertuig vrijwel niets meer op. En een ford USA ambulance is in nederland al helemaal niet te verkopen.
op marktplaats heb ik een gele zien staat voor 1500 euro.
En dan natuurlijk aanpassen tot aanhanger.

Ik vind het heel leuk gedaan, dit had ik nog nooit gezien.


Karim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 26 augustus 2005, 20:32:48
maar er staat wel 112 op en zo, word deze ook voor 112 dingen ingezet?

Ik neem aan dat 't een ex-ambulance van de GGD is die vroeger gewoon als ambulancevoertuig gebruikt is en waar ze nu alleen het EMS logo aan hebben toegevoegd.
Onder andere Almelo en Nijmegen reden vroeger met zo'n ford container rond.