Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 124124 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #770 Gepost op: 9 april 2016, 15:37:48
Citaat van: abel8720 link=msg=1418056 date=1460151600


Iemand voor noord Nederland al uitnodigingen gekregen om kleding te gaan halen?

Ik! Tijdje geleden al. Ik stond voor 12 mei ingepland, maar dan zit ik in New York. Ik mag nu 18 mei de kleding ophalen!


Ell

  • aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #771 Gepost op: 10 april 2016, 22:28:51
Vandaag mn wachtwoord ontvangen. Het inloggen is al gelukt..
Nu nog wachten op de mail over de kleding en de overige info over de start  :)


PeterK90

  • Aspirant N4 Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #772 Gepost op: 10 april 2016, 22:37:17
Vandaag mn wachtwoord ontvangen. Het inloggen is al gelukt..
Nu nog wachten op de mail over de kleding en de overige info over de start  :)
Apart moment zo op de zondag!  :P


El Pinjo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #773 Gepost op: 11 april 2016, 11:13:35
Ik ben eens nieuwsgierig naar jullie antwoorden....

Ik heb meer dan twee jaar gewerkt, akkoord gegaan met een mooi loonvoorstel. Hierin staat een loonschaal, trede en een bedrag nog gebaseerd op de oude CAO. Kijk ik b.v. naar dezelfde schaal en trede in de CAO verhoging voor aankomende juli dan springt deze al aardig omhooggevallen!

Zullen de bedragen achter het de CAO verhoging op ons van toepassing zijn of zal men zich houden aan ons akkoord op het bedrag waar wij tevreden mee waren? Ik weet het antwoord niet, ben al erg blij met dit maar kan er wel nog blijer van worden!


PeterK90

  • Aspirant N4 Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #774 Gepost op: 11 april 2016, 11:30:28
Ik ben eens nieuwsgierig naar jullie antwoorden....

Ik heb meer dan twee jaar gewerkt, akkoord gegaan met een mooi loonvoorstel. Hierin staat een loonschaal, trede en een bedrag nog gebaseerd op de oude CAO. Kijk ik b.v. naar dezelfde schaal en trede in de CAO verhoging voor aankomende juli dan springt deze al aardig omhooggevallen!

Zullen de bedragen achter het de CAO verhoging op ons van toepassing zijn of zal men zich houden aan ons akkoord op het bedrag waar wij tevreden mee waren? Ik weet het antwoord niet, ben al erg blij met dit maar kan er wel nog blijer van worden!
Goede vraag, heb er zelf ook naar zitten kijken. Ik denk dat je het 1e jaar dezelfde vergoeding behoud van de oude CAO. Je bent immers nog niet vast in dienst.
Misschien dat je vanaf het 2e jaar wel omhoog gaat? Naast de gebruikelijke verhoging!


Bram23

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #775 Gepost op: 11 april 2016, 14:27:29
Citaat van: El Pinjo link=msg=1418361 date=1460366015
Ik ben eens nieuwsgierig naar jullie antwoorden....

Ik heb meer dan twee jaar gewerkt, akkoord gegaan met een mooi loonvoorstel. Hierin staat een loonschaal, trede en een bedrag nog gebaseerd op de oude CAO. Kijk ik b.v. naar dezelfde schaal en trede in de CAO verhoging voor aankomende juli dan springt deze al aardig omhooggevallen!

Zullen de bedragen achter het de CAO verhoging op ons van toepassing zijn of zal men zich houden aan ons akkoord op het bedrag waar wij tevreden mee waren? Ik weet het antwoord niet, ben al erg blij met dit maar kan er wel nog blijer van worden!

Toen ik mijn loonvoorstel kreeg werd er expliciet bij gezegd dat het loonvoorstel was gebaseerd op de oude Cao. Ze konden het loon volgens de nieuwe Cao nog niet geven omdat op dat moment de tabellen daarvoor nog niet beschikbaar waren. Maar gaan we gewoon mee in de nieuwe Cao.


El Pinjo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #776 Gepost op: 11 april 2016, 17:46:03
Duidelijk Bram, thanks.


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #777 Gepost op: 11 april 2016, 18:26:11
Haha, wat gaat het ook vreemd. Ik heb dan wel de uitnodiging om de kleding op te halen maar nog geen mail met wachtwoord om in te loggen. Die had ik eigenlijk vandaag verwacht omdat we nu zes weken voor de opleiding zitten.
Ik wacht wel even af!

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er waarschijnlijk twee klassen starten in Drachten! Grote kans dus dat de mensen die voor Noord Nederland hebben gesolliciteerd allemaal naar Drachten gaan!


Ell

  • aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #778 Gepost op: 11 april 2016, 19:38:46
Citaat van: Sasikaa link=msg=1418464 date=1460391971
Haha, wat gaat het ook vreemd. Ik heb dan wel de uitnodiging om de kleding op te halen maar nog geen mail met wachtwoord om in te loggen. Die had ik eigenlijk vandaag verwacht omdat we nu zes weken voor de opleiding zitten.
Ik wacht wel even af!

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er waarschijnlijk twee klassen starten in Drachten! Grote kans dus dat de mensen die voor Noord Nederland hebben gesolliciteerd allemaal naar Drachten gaan!

als ik inlog op de concept roosters dan staan er 2 klassen AP/1621 in Drachten.. maar over 3 weken is het pas definitief..


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #779 Gepost op: 11 april 2016, 20:55:05
Citaat van: Ell link=msg=1418471 date=1460396326
als ik inlog op de concept roosters dan staan er 2 klassen AP/1621 in Drachten.. maar over 3 weken is het pas definitief..
Hoeveel klassen in Apeldoorn? :)
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland