Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 477395 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #370 Gepost op: 17 januari 2006, 20:30:24
dubbele lichtbalk  :o :o :o super mooooi  ;D

Idd! Ik snap trouwens niet waarom je dat zo weinig ziet, terwijl de achterkant van een hulpverleningsvoertuig toch even goed zichtbaar moet zijn als de voorkant?


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #371 Gepost op: 17 januari 2006, 20:55:02
volgens mij is de licht en geluid signalen voor het rijden.. en ik denk dat je niet echt achteruit zal rijden..


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #372 Gepost op: 17 januari 2006, 21:02:16
volgens mij is de licht en geluid signalen voor het rijden.. en ik denk dat je niet echt achteruit zal rijden..

 ::)

http://media.putfile.com/Brandweer-rijd-verkeerd

 :P


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #373 Gepost op: 17 januari 2006, 23:35:55
volgens mij is de licht en geluid signalen voor het rijden.. en ik denk dat je niet echt achteruit zal rijden..

Ok, maar als zo'n voertuig op de pechstrook van de snelweg staat mag ie toch wel goed zichtbaar zijn van achteren!?


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #374 Gepost op: 18 januari 2006, 00:02:20
Idd! Ik snap trouwens niet waarom je dat zo weinig ziet, terwijl de achterkant van een hulpverleningsvoertuig toch even goed zichtbaar moet zijn als de voorkant?

Lichtbalken kan je niet gaan vissen.

Mvg,


aodijk

  • Gast
Reactie #375 Gepost op: 18 januari 2006, 14:28:31
Even een vraagje: is de kleur van Volkswagen Tornadorood gelijkwaardig aan RAL3000? met andere woorden is ie brandweerrood standaard?

groeten


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #376 Gepost op: 18 januari 2006, 15:04:44
weet ik niet... ben je aan t kijken hoe duur een vw is?  :P

bedrijven enzo kunnen een speciale kleur bestellen.. uiteraad tegen een meer prijs.. tenminste dit was mogelijk bij de fabriek van Peugeot.. weet niet over het overal zo is


aodijk

  • Gast
Reactie #377 Gepost op: 18 januari 2006, 15:19:36
Ik weet dat het mogelijk is om een andere kleur te bestellen. De auto wordt dan overgespoten, maar dit kost veel geld. Aangezien ik veel Tourans bij de BRW zie rijden, vermoed ik dat dit "brandweerrood" standaard is.


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #378 Gepost op: 18 januari 2006, 19:01:27
Even een vraagje: is de kleur van Volkswagen Tornadorood gelijkwaardig aan RAL3000? met andere woorden is ie brandweerrood standaard?

groeten

Brandrood (feuerrot = RAL 3000) wordt in Europa vrij algemeen bij de brandweer gebruikt. Voor personenauto's en kleine bedrijfsvoertuigen kan er van uit gaan dat de Europese autobouwers dit als standaart kleur aanbieden voor hun Overheidsklanten. Bij grote bedrijfsvoertuigen is dit anders. Hier moet in de regel de cabine eerst omgebouwt worden en gaat dus toch naar de spuiter.

Ik heb trouwens van MAN en Mercedes in RAL 3000 afgelevert zien worden.

Groetjes

Aaldert


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #379 Gepost op: 19 januari 2006, 22:31:00
Rotterdam Port Authority

Schadelijke & gevaarlijke stoffen


Bureau havenmeester


Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s