Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 477335 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #580 Gepost op: 17 april 2006, 21:26:01
stond er verder niet bij maar was een nederlandse stichting


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #581 Gepost op: 18 april 2006, 01:49:12
Is die van Medical Team Nederland of is dit weer 'n ander bedrijf ?

Als je goed kijkt zie je op de zijkant MOS staan...dus geen MTN. En daarbij...het MTN rijdt niet met voertuigen die BiZa striping voeren EN ze hebben geen volkswagens in het wagenpark zitten.

Maar ook het MTN heeft wel lelijke voertuigen hoor...zoals die omgebouwde duitse ambulance...(nr 12). Deze komt uit Duitsland...is een Ford Transit.


Karim

  • Gast
Reactie #582 Gepost op: 18 april 2006, 02:46:42
'k ken MNT eigenlijk ook niet echt, maar dat was 't enige wat ik zou gauw kon vinden via google.

Kan over dat MOS helemaal niks terug vinden op 't internet, best raar eigenlijk.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #583 Gepost op: 18 april 2006, 08:10:09
'k ken MNT eigenlijk ook niet echt, maar dat was 't enige wat ik zou gauw kon vinden via google.

Kan over dat MOS helemaal niks terug vinden op 't internet, best raar eigenlijk.

Ik heb t laatst toevallig eens gevonden...alleen kan de pagina niet meer achterhalen...sorry


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #584 Gepost op: 18 april 2006, 09:48:15


Gast

  • Gast
Reactie #585 Gepost op: 18 april 2006, 10:53:45
Tijdens het stapvoets voorbijrijden, ik dacht zo uit het blote hoofd, niet gehinderd door enig gebrek aan kennis van auto's, dat dit een Audi was :)

In het mooie Hoorn op de plaat gezet, vlak achter het ziekenhuis.



Nogmaals in Hoorn, deze fraaie VISTA lichtbalk met een Passat eronder. Standplaats mij niet bekend.



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #586 Gepost op: 18 april 2006, 16:46:33
Ik snap nog steeds niet dat die BiZa-striping er op blijft... Die is alleen voor overheidsdiensten....  :-\

groetjes, Michel

Wat jij zegt hoeft niet op te gaan:
Citaat van:  www.ambulancestriping.nl
Het ontwerp is bedoeld voor de voertuigen van de ambulancediensten aan wie krachtens de Wet Ambulancevervoer vergunning is verleend voor het verrichten van ambulancevervoer, alsmede voor de daartoe uitgeruste voertuigen van andere hulpverleningsdiensten die zich in opdracht van de Centrale Post Ambulancevervoer als bedoeld in de Wet Ambulancevervoer, bezig houden met het verlenen van de spoedeisende hulpverlening. Het gebruik is dan ook voorbehouden aan deze doelgroep.

In ieder geval is de striping verkeerd uitgevoerd. Volgens het voorschrift moet op de motorkap "AMBULANCE" staan. Op andere plekken is ruimte voor de naam van het bedrijf/stichting/dienst. Volgens het voorschrift mag je alleen de striping voeren volgens het voorschrift, anders niet. De overheid moet harder optreden tegen misbruik / onjuist gebruik, de variaties worden steeds gekker :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bart S

  • Gast
Reactie #587 Gepost op: 18 april 2006, 23:20:23


Karim

  • Gast
Reactie #588 Gepost op: 18 april 2006, 23:51:30
foto zwarte flits VW

En door die foto van jou dacht ik van "hey, dat engelse voertuig daar achter die VW, wat is dat nog 's voor een merk, en kwam zodoende tot deze post in het ford topic.  ;)


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #589 Gepost op: 19 april 2006, 10:05:59
Had eigenlijk wel verwacht dat Firefly of K3media met foto's van de nieuwe auto's gekomen zou zijn. Als eerste de VW Polo, 12-501.



Ik probeer eerdaags het nieuwe OvD-G busje, 12-801 VW Touran, ook vast te leggen.

RR (Geduld is een schone zaak)
Elke hulpverlening start met communicatie.