Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 477317 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #680 Gepost op: 10 mei 2006, 20:02:52
Veel gehoorde klacht.... heb je erin gezeten? Voorin is ie ook niet ruim. Je zit heeeeeel knus naast je collega ;D maar daarentegen rijdt ie wel heerlijk (vind ik) en is ie stukken comfortabeler voor de patient dan de Chevrolet.
Over het blauw en het geluid: ook super. Je wordt beter gezien en gehoord.
ehm.... dit zal wel Limburgs zijn? ::)

Bart
~ gaat er misschien morgen nog wel even mee spelen~

Heb achterin die wagen 'n hele discussie gevoerd met een van die ambuplegen en 'k kan niks anders doen dan 'm gelijk geven.
De werkruimte is super klein, je kan je koffer achterin echt niet zo maar even openen want daar is gewoon geen plaats voor, en je zit letterlijk met je neus bovenop de patient omdat de brancard zo hoog staat.
Als je 'n beetje een stevige patient erin heb liggen kan je daar letterlijk je kin op leggen.

En krijg maar geen reanimatie, want voor die 2e pleeg is al helemaal geen ruimte meer....  :-X

Over het uiterlijk en de wegligging waren zij (en ik ook) verder wel te spreken, maar verder vonden ze het 3x niks, en ging de wagen die ze mee hadden naar de open dag op korte termijn weer terug naar de dealer.

De ruimte in de volkswagen vond ik eigenlijk best mee vallen, goed 't is geen sprinter of chevy (of peugeut container  :P) maar d'r valt volgens mij prima in te werken.
Nu had 1 van die plegen z'n lengte niet echt mee (hij was nogal lang) plus dat ze daar lange tijd sprinters gereden hebben en dan opeens in die type 4 en vw t5 geduwt worden. Uiteraard dat je dan niet helemaal happy bent.


miv

  • Gast
Reactie #681 Gepost op: 10 mei 2006, 20:44:19
maar een lage e klasse heeft toch ook niet veel werk ruimte????


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #682 Gepost op: 10 mei 2006, 20:45:27

Nu had 1 van die plegen z'n lengte niet echt mee (hij was nogal lang) plus dat ze daar lange tijd sprinters gereden hebben en dan opeens in die type 4 en vw t5 geduwt worden. Uiteraard dat je dan niet helemaal happy bent.

Dus ze kregen de vw en de t5 tegelijk, en karim bedoeld dus dat in die voertuigen de binnenruimte aanzienlijk kleiner is dan die in een sprinter  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #683 Gepost op: 10 mei 2006, 23:01:53

Merk en type: Volkswagen Transporter T4 TDI
Eigenaar: Brandweer Harlingen
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Sint Annaparochie: brandweerkazerne
Datum: 10-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema


ikkuh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #684 Gepost op: 11 mei 2006, 01:44:55
Heb achterin die wagen 'n hele discussie gevoerd met een van die ambuplegen en 'k kan niks anders doen dan 'm gelijk geven.
De werkruimte is super klein, je kan je koffer achterin echt niet zo maar even openen want daar is gewoon geen plaats voor, en je zit letterlijk met je neus bovenop de patient omdat de brancard zo hoog staat.
Als je 'n beetje een stevige patient erin heb liggen kan je daar letterlijk je kin op leggen.

En krijg maar geen reanimatie, want voor die 2e pleeg is al helemaal geen ruimte meer....  :-X

Over het uiterlijk en de wegligging waren zij (en ik ook) verder wel te spreken, maar verder vonden ze het 3x niks, en ging de wagen die ze mee hadden naar de open dag op korte termijn weer terug naar de dealer.

De ruimte in de volkswagen vond ik eigenlijk best mee vallen, goed 't is geen sprinter of chevy (of peugeut container  :P) maar d'r valt volgens mij prima in te werken.
Nu had 1 van die plegen z'n lengte niet echt mee (hij was nogal lang) plus dat ze daar lange tijd sprinters gereden hebben en dan opeens in die type 4 en vw t5 geduwt worden. Uiteraard dat je dan niet helemaal happy bent.
De RAV limburg noord gaat volledig over op de T5 van visser.
bij de nieuwe modellen zou er ietjes meer ruimte komen voorin, omdat dat nogal krap is voor lange mensen.
De visser type 4 (23116) gaat retour visser, en ook 2 sprinters die in 2004/2005 geleverd zijn zouden retour gaan voor T5 ambulances.


Karim

  • Gast
Reactie #685 Gepost op: 11 mei 2006, 01:51:43
en ook 2 sprinters die in 2004/2005 geleverd zijn zouden retour gaan voor T5 ambulances.

Ja dat vertelden ze al, en daar waren ze zachtgezegd niet zo heel blij mee....


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #686 Gepost op: 11 mei 2006, 16:20:08
maar een lage e klasse heeft toch ook niet veel werk ruimte????
Meer dan je denkt.  ;) Visser 3 en 4 terminste.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #687 Gepost op: 11 mei 2006, 16:22:18
het lijkt mij dat de t5 meer ruimte heb dan een e class


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #688 Gepost op: 11 mei 2006, 16:27:21
Hier een typetje 3. Misschien heeft Bart een foto om mee te vergelijken?  :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #689 Gepost op: 11 mei 2006, 16:41:30
Chevy van De Vries, voor een ideetje van de binnenkant:

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s