Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 477404 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #800 Gepost op: 6 juli 2006, 19:01:27


Zo eentje heb ik ook gezien gister bij de gevelbrand in de schoolstraat in amsterdam , alleen hoe kan je nou zien van welk district het voertuig is ??


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #801 Gepost op: 6 juli 2006, 19:07:56
Aan het roepnummer, 52.01 bijvoorbeeld, ik weet niet precies van welk bureau/wijk dat is, volgens mij Surinameplein.
Zo heeft elk district/stadsdeel een eigen roepnummer, zo weet ik ook dat de auto's in de 32.00 Zuid-Oost zijn.
Waarschijnlijk kunnen de politiekenners het beter vertellen  ;).


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #802 Gepost op: 6 juli 2006, 19:22:52
Aan het roepnummer, 52.01 bijvoorbeeld, ik weet niet precies van welk bureau/wijk dat is, volgens mij Surinameplein.
Zo heeft elk district/stadsdeel een eigen roepnummer, zo weet ik ook dat de auto's in de 32.00 Zuid-Oost zijn.
Waarschijnlijk kunnen de politiekenners het beter vertellen  ;).

Je kunt aan het voertuig niet zien welk distict hij uit afkomstig is! Dit is wel een byzonder voertuig daar er twee take down lampen op zitten, daarom denk ik dat hij van de districtschef is!
Het nummertje op de motorkap is alleen een wagenpark nummer en heeft niets met de districten te maken!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #803 Gepost op: 6 juli 2006, 19:55:35
Je kunt aan het voertuig niet zien welk distict hij uit afkomstig is! Dit is wel een byzonder voertuig daar er twee take down lampen op zitten, daarom denk ik dat hij van de districtschef is!
Het nummertje op de motorkap is alleen een wagenpark nummer en heeft niets met de districten te maken!

Er rijden meerdere Golfjes in Amsterdam met Edge's met twéé takedowns voor in de balk, ik heb er teminste al 3 gezien met verschillende kentekens in verschillende stadsdelen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #804 Gepost op: 6 juli 2006, 20:52:33
Jup dat weet ik, het is niet standaard, misschien dat alle districtschefs er mee rijden, of dat het een speciale aanbieding was ofzo!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #805 Gepost op: 6 juli 2006, 21:01:40
Er rijden meerdere Golfjes in Amsterdam met Edge's met twéé takedowns voor in de balk, ik heb er teminste al 3 gezien met verschillende kentekens in verschillende stadsdelen.

Enne.... wat zijn 'takedowns' in gewone-mensentaal? ::)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #806 Gepost op: 6 juli 2006, 21:02:22
Enne.... wat zijn 'takedowns' in gewone-mensentaal? ::)
Die witte lampen denk ik?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #807 Gepost op: 6 juli 2006, 22:28:09
Jup, de witte lampen in de flitsbalk die naar voren zijn gericht, als ze op zij gericht zijn heten het alley lights (steeg lampen)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pesje2

  • Gast
Reactie #808 Gepost op: 7 juli 2006, 13:08:16
Prachtige ambulance (Oslo-Noorwegen)
http://up.autotitre.com/forum/up/4cf5d4cbf9.jpg

Mooie foto is die Volkswagen 8)

Gr. Niels

Zou de plaatser van de dit bericht voortaan zelf de IMG tags willen verwijderen in de qoute. Dit scheelt een hoop onnodig en irritant scrollwerk. Dit is al de zoveelste keer dat het wordt aangegeven.
Eén maal de foto’s bekijken lijkt me meer dan genoeg.
Danku wel.

Gerard
Moderator


Karim

  • Gast
Reactie #809 Gepost op: 7 juli 2006, 17:08:33