Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 477359 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #2040 Gepost op: 8 februari 2008, 11:30:35
Vond ik nog op mn PC.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2041 Gepost op: 8 februari 2008, 14:27:56
Ik heb ook zoiets... ;)



OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2042 Gepost op: 8 februari 2008, 14:49:30
Mooie foto's zo met die sneeuw. :)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #2043 Gepost op: 8 februari 2008, 15:09:08
Mooie foto's zo met die sneeuw. :)

Helaas komt zo'n dik pak sneeuw maar zelden voor in NL.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2044 Gepost op: 8 februari 2008, 15:27:51
En de verplaatsing van de stopborden heeft plaatsgevonden op alle Transporters van Rijnmond, in verband met nieuwe jurisprudentie omtrent aansprakelijkheid bij aanrijdingen met voetgangers. Dan schijnt zo'n stopbord op de motorkap niet echt bevorderlijk te zijn voor het welzijn van de betrokken voetganger...

Ik vind de oplossing van de KMar nog het beste; het stopbord achter de voorruit (Transit busjes). Dat is misschien ook nog wel het beste te zien in de spiegels.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2045 Gepost op: 8 februari 2008, 23:22:07
Volgens mij hebben nog een aantal korsen her en der nog een transporter rijden maar idd alles word vervangen.
Dat deze uit 2000 nog in dienst is, is wel opmerkelijk....lang lease contract zkr.
Leuk dat het STOP POLITIE bordje is verplaats vanaf de motorkap naar de grille

Sterker nog, er rijdt nog een transporter van RR van bouwjaar eind 1999. Zie deze bus regelmatig in woonwijken in Dordrecht e.o. rijden.Op zich ook al bijzonder, want Dordrecht valt onder een andere regio, namelijk ZHZ.

Citaat
Citaat van: Enrique op Vandaag om 07:59:59
En de verplaatsing van de stopborden heeft plaatsgevonden op alle Transporters van Rijnmond, in verband met nieuwe jurisprudentie omtrent aansprakelijkheid bij aanrijdingen met voetgangers. Dan schijnt zo'n stopbord op de motorkap niet echt bevorderlijk te zijn voor het welzijn van de betrokken voetganger...


Ik vind de oplossing van de KMar nog het beste; het stopbord achter de voorruit (Transit busjes). Dat is misschien ook nog wel het beste te zien in de spiegels.

Mijn ervaring is dat het stopbord welke in de zonneklep is gemonteerd ook verbluffend goed werkt.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2046 Gepost op: 9 februari 2008, 00:27:30
Sterker nog, er rijdt nog een transporter van RR van bouwjaar eind 1999. Zie deze bus regelmatig in woonwijken in Dordrecht e.o. rijden.Op zich ook al bijzonder, want Dordrecht valt onder een andere regio, namelijk ZHZ.

Dat is niet toevallig een Transporter T4 zonder signalen op het dak, maar met flitsers onder de koplampen en in de achterklep, onder de achterruit? Die is namelijk van de Parketpolitie. Anders is het vast een Transporter T4 met blauwe pitten op het dak, maar zonder schijnwerper/toeter; die is van de Taxicontrole van de Verkeerspolitie.
greetz,  Enrique


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2047 Gepost op: 9 februari 2008, 12:20:26
Dat is niet toevallig een Transporter T4 zonder signalen op het dak, maar met flitsers onder de koplampen en in de achterklep, onder de achterruit? Die is namelijk van de Parketpolitie. Anders is het vast een Transporter T4 met blauwe pitten op het dak, maar zonder schijnwerper/toeter; die is van de Taxicontrole van de Verkeerspolitie.

Het is een T4 met blauwe pitten op het dak en volgens mij inderdaad zonder schijnwerper zo ver ik me kan herinneren. De positie van de pitten is gelijk aan die van alle ZHZ Vito's oftwel één linksvoor en één rechtsachter. Het zijn echter flitslampen ipv zwaailampen, zoals op één van de foto's hierboven.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2048 Gepost op: 9 februari 2008, 15:41:20
Gokje: 41-DZ-XZ, taxicontrole verkeerspolitie. ;)
greetz,  Enrique


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #2049 Gepost op: 9 februari 2008, 16:34:24
Het is een T4 met blauwe pitten op het dak en volgens mij inderdaad zonder schijnwerper zo ver ik me kan herinneren. De positie van de pitten is gelijk aan die van alle ZHZ Vito's oftwel één linksvoor en één rechtsachter. Het zijn echter flitslampen ipv zwaailampen, zoals op één van de foto's hierboven.

Deze zou het ook kunnen zijn, is echter wel uit jou eigen regio: