Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1254503 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4460 Gepost op: 7 augustus 2015, 12:05:42
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jongens pas op, niet meer je privé telefoon in de usb lader van de auto stoppen... plichtsverzuim!!
Je telefoon opladen op diesel van de baas, kan niet hoor!!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #4461 Gepost op: 7 augustus 2015, 12:08:53
Wat een geneuzel,
--Niets is wat het lijkt--


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4462 Gepost op: 8 augustus 2015, 13:30:39
Citaat van: silque link=msg=1366014 date=1438941942
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jongens pas op, niet meer je privé telefoon in de usb lader van de auto stoppen... plichtsverzuim!!
Je telefoon opladen op diesel van de baas, kan niet hoor!!

Een dienstvoertuig uit elkaar slopen om een muziekje of 12v te vinden...
Ik vind het niet kunnen, voor je t weet gaat er wat stuk en dan kan niemand zich meer iets herinneren.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4463 Gepost op: 9 augustus 2015, 12:56:08
Het is ieder zijn verantwoordelijkheid of hij het wel of niet doet, bij ons op het team is er iemand die het wel heeft gedaan en daar zijn velen erg dankbaar voor. Nu kan er tijdens de nachtdienst muziek geluisterd worden.

Laten we kleine dingen ook vooral klein houden, er wordt helemaal niks uit elkaar gesloopt. Het frame wordt er afgehaald (wat gemaakt is om er af te kunnen, dus geen slopen) om een stekker in te kunnen pluggen; meer is het niet. In het kader van de professionele ruimte vind ik het een prima initiatief om de stille nachten in sommige gebieden door te komen.

Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om de echte modificaties die door collega's worden gedaan aan de dienstauto's; een boem die wordt vastgeschroefd aan het chassis, extra blauw, hele installaties op de 12v aansluiten etc.  98uiye

Maar nogmaals: het is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid wat hij/zij doet, ik geef alleen aan dat er een relatief eenvoudige mogelijkheid is om muziek te beluisteren.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #4464 Gepost op: 9 augustus 2015, 18:33:51
wordt met een 'boem' een bullbar bedoelt??


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #4465 Gepost op: 9 augustus 2015, 19:28:55
Citaat van: LSPD link=msg=1366331 date=1439138031
wordt met een 'boem' een bullbar bedoelt??
Een deurrammer  ;)


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #4466 Gepost op: 9 augustus 2015, 21:00:12
Citaat van: LSPD link=msg=1366331 date=1439138031
wordt met een 'boem' een bullbar bedoelt??
Haha dat zou wat zijn, dat er van de één op de andere dag opeens een Touran met een bullbar op de binnenplaats staat ;D


Heftrucker

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 222
  • Geinteresseerde in P2000
Reactie #4467 Gepost op: 9 augustus 2015, 21:05:16
In dat geval zou de bullbar het meest ongeschonden uit de strijd komen....  ;D 098uo


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #4468 Gepost op: 9 augustus 2015, 21:13:31
  ;D O0


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #4469 Gepost op: 10 augustus 2015, 01:04:23
Het is ieder zijn verantwoordelijkheid of hij het wel of niet doet, bij ons op het team is er iemand die het wel heeft gedaan en daar zijn velen erg dankbaar voor. Nu kan er tijdens de nachtdienst muziek geluisterd worden.

Laten we kleine dingen ook vooral klein houden, er wordt helemaal niks uit elkaar gesloopt. Het frame wordt er afgehaald (wat gemaakt is om er af te kunnen, dus geen slopen) om een stekker in te kunnen pluggen; meer is het niet. In het kader van de professionele ruimte vind ik het een prima initiatief om de stille nachten in sommige gebieden door te komen.

Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om de echte modificaties die door collega's worden gedaan aan de dienstauto's; een boem die wordt vastgeschroefd aan het chassis, extra blauw, hele installaties op de 12v aansluiten etc.  98uiye

Maar nogmaals: het is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid wat hij/zij doet, ik geef alleen aan dat er een relatief eenvoudige mogelijkheid is om muziek te beluisteren.
Ken een Touran waar een 220v omvormer is aangesloten op de 12 volt achterin.
Hier zit een stereoset op aangesloten met 2 grote speakers. Deze is omgekeerd op het dek gezet van de kofferbak kast. Speakers naar voren dus...
Afstandbediening voor op het dash... antennedraad door kier kofferklep heen en op de bestaande antenne gewikkeld.

En gaan...... met die banaan.... ::)