Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1254503 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4480 Gepost op: 11 augustus 2015, 15:23:39
Citaat van: kaasje link=msg=1366633 date=1439290116
Ik was overigens sarcastisch en niet serieus  e050

Ik ben wel serieus, er zijn daar echt koelkasten ingebouwd; volgensmij door heel de 'regio'. Zo worden er overal wel aanpassingen gedaan aan de voertuigen, denk aan de steunen die gemonteerd worden voor fietsen, houders voor de boem,  houders voor de lange latten, radio's etc. Die komen echt niet vanaf de fabriek zo en dat gaat echt niet allemaal in overleg met het landelijk beheer.
 
Daarbij valt het stekkertje inpluggen zodat je muziek kan luisteren in het niet; ik vind de reacties van sommige dan ook nogal overtrokken. Ja formeel mag het misschien niet, net zoals zonder toestemming met toeters en bellen rijden. Ook daar kun je voor ontslagen worden.
Ik ga er niks meer over zeggen, ik heb gezien bij ons dat het zo wordt gedaan en ik heb de mogelijkheid hier gedeeld. Doe ermee wat je wilt  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #4481 Gepost op: 11 augustus 2015, 15:38:28
Citaat van: silque link=msg=1366667 date=1439299419
Ik ben wel serieus, er zijn daar echt koelkasten ingebouwd; volgensmij door heel de 'regio'. Zo worden er overal wel aanpassingen gedaan aan de voertuigen, denk aan de steunen die gemonteerd worden voor fietsen, houders voor de boem,  houders voor de lange latten, radio's etc. Die komen echt niet vanaf de fabriek zo en dat gaat echt niet allemaal in overleg met het landelijk beheer.
 
Daarbij valt het stekkertje inpluggen zodat je muziek kan luisteren in het niet; ik vind de reacties van sommige dan ook nogal overtrokken. Ja formeel mag het misschien niet, net zoals zonder toestemming met toeters en bellen rijden. Ook daar kun je voor ontslagen worden.
Ik ga er niks meer over zeggen, ik heb gezien bij ons dat het zo wordt gedaan en ik heb de mogelijkheid hier gedeeld. Doe ermee wat je wilt  ;)
Dank voor deze toelichting. Ga toch eens kijken of we een Nespresso machine in onze Volkswagen bus kunnen krijgen.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #4482 Gepost op: 11 augustus 2015, 16:15:59
Citaat van: silque link=msg=1366667 date=1439299419
"..." denk aan de steunen die gemonteerd worden voor fietsen, houders voor de boem,  houders voor de lange latten, radio's etc. "..."

Ik moest drie keer lezen voor ik begreep dat je met latten de wapenstokken bedoelde, ik dacht bij lange latten gelijk aan ski's  ;D


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4483 Gepost op: 11 augustus 2015, 16:50:34
Zover gaan we hier nog niet  0098
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #4484 Gepost op: 12 augustus 2015, 10:24:18
Gelukkig zit er in de KMar dienst voertuigen Pioneer set voorzien van radio / cd / Bluetooth / navigatie /dvd en sd kaart player. Dvd speler komt nog wel eens van pas in de nachtdienst :p



Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #4485 Gepost op: 12 augustus 2015, 10:38:12
Gelukkig zit er in de KMar dienst voertuigen Pioneer set voorzien van radio / cd / Bluetooth / navigatie /dvd en sd kaart player. Dvd speler komt nog wel eens van pas in de nachtdienst :p
Vandaar dat de eenheden zo traag reageren! ;)

Ik heb de radio ook nooit storend gevonden tijdens de dienst. Als volwassenen lukt het ook prima om er verstandig mee om te gaan.

Het kan werktechnisch ook nog wel eens helpen. Je had vroeger een nachtprogramma op 538 waarop iedere malloot kon inbellen. Zo belde er een jongen die aangaf een lekkere dikke joint aan het roken te zijn. Dat vond hij wel grappig, omdat hij zijn ouders aan het ophalen was op Schiphol. Met de auto. De DJ vroeg goed door, dus we hadden hem als snel in het vizier. Toen we hem aanspraken vroeg hij verbaasd hoe wij toch wisten dat hij aan het blowen was. Tja...wij luisteren ook radio. :)


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #4486 Gepost op: 13 augustus 2015, 08:35:37
Citaat van: Sven82 link=msg=1366779 date=1439368692
Vandaar dat de eenheden zo traag reageren! ;)

Ik heb de radio ook nooit storend gevonden tijdens de dienst. Als volwassenen lukt het ook prima om er verstandig mee om te gaan.

Het kan werktechnisch ook nog wel eens helpen. Je had vroeger een nachtprogramma op 538 waarop iedere malloot kon inbellen. Zo belde er een jongen die aangaf een lekkere dikke joint aan het roken te zijn. Dat vond hij wel grappig, omdat hij zijn ouders aan het ophalen was op Schiphol. Met de auto. De DJ vroeg goed door, dus we hadden hem als snel in het vizier. Toen we hem aanspraken vroeg hij verbaasd hoe wij toch wisten dat hij aan het blowen was. Tja...wij luisteren ook radio. :)

Dat moet bij MIDNR (Midden In De Nacht Rick) zijn geweest :D . Dat was zo'n goed programma, luisterde ik ook altijd :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #4487 Gepost op: 13 augustus 2015, 10:57:11
Klopt! :)


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #4488 Gepost op: 17 augustus 2015, 00:10:26
Haha geniaal! Effectief boefjes vangen.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #4489 Gepost op: 30 augustus 2015, 11:04:05


Dienst: Politie Nederland
District: Oost Nederland
Eenheid: Ede
Soort voertuig: Noodhulp
Merk & type: Volkswagen Touran 2.0TDi 140 PK
Kenteken: GG-468-T
Bijzonderheden: